دكترلشکری مطرح کرد؛ استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی در ارتقای ورزش همگانی
مطلب ویژه

17 اسفند 1400

رئیس مرکز تربیت‌بدنی و امور ورزش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: سلامت و تندرستی افراد با ورزش همگانی تضمین می‌شود؛ بنابراین تلاش و برنامه‌ریزی می‌کنیم تا برای ارتقای این بخش از همه ظرفیت‌ها و ابزارهای موجود استفاده کنیم.

به گزارش روابط عمومي واحد­نجف‌آباد، دكتر­امیرعباس لشکری در نخستین جلسه شورای ورزش دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد با تبیین سیاست‌ها و برنامه‌های آتی مرکز تربیت‌بدنی و ورزش دانشگاه آزاد اسلامی و ترویج ورزش همگانی در واحدهای دانشگاهی اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی پرچمدار ورزش همگانی بین دانشگاه‌ها بوده است؛ چراکه داشتن دانشگاه و جامعه سالم با افراد دارای سلامت روحی و جسمانی در گرو ورزش همگانی است.

وی افزود: اگر بتوانیم فرهنگ ورزش همگانی را در خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی گسترش بدهیم، می‌توانیم ادعا کنیم که در سال‌های آتی از جامعه سالمی برخوردار خواهیم بود. دانشگاهیان نخبگان و افراد تأثیرگذار در کشور هستند. افرادی که به‌عنوان دانشجو و هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی بوده می‌توانند در عرصه‌های مختلف، حتی در ایجاد فرهنگ ورزش همگانی در جامعه تاثیربسزائی داشته باشند.

رئیس مرکز تربیت‌بدنی و امور ورزش دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: ورزش همگانی اثر روحی و روانی مثبتی بر خانواده بزرگ این دانشگاه خواهد داشت و سلامت و تندرستی افراد تضمین می‌شود؛ بنابراین تلاش و برنامه‌ریزی می‌کنیم تا برای ارتقای این بخش از همه ظرفیت‌ها و ابزارهای موجود استفاده کنیم.

دكترلشکری عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد از امکانات و تجهیزات ورزشی بسیار خوبی بهره‌مند است که اگر در معرفی آنها اطلاع‌رسانی مطلوب صورت گیرد، منبع درآمد غیرشهریه‌ای مناسبی برای این واحد دانشگاهی به شمار می‌آید.

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن