امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای قشم و نجف‌آباد
مطلب ویژه

15 اسفند 1400

تفاهم‌نامه‌ای بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد جامع مستقل نجف‌آباد و دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم در راستای توسعه تعاملات آموزشی با محور جذب و آموزش دانشجویان غیرایرانی، برگزاری دوره‌های آموزشی و توسعه تعاملات پژوهشی منعقد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از قشم در راستای توسعه تعاملات آموزشی با محور جذب و آموزش دانشجویان غیرایرانی، برگزاری دوره‌های آموزشی و توسعه تعاملات پژوهشی تفاهم‌نامه‌ای بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد جامع مستقل نجف‌آباد و دانشگاه آزاد قشم منعقد شد.

در نشست مشترک حمید رستمی‌جاز رئیس دانشگاه آزاد قشم و فرید نعیمی رئیس واحد جامع مستقل نجف‌آباد، تفاهم‌نامه‌ای در راستای تعاملات آموزشی و پژوهشی با هدف بهره‌مندی از امکانات و روند جذب دانشجوی خارجی میان دو واحد دانشگاه آزاد اسلامی به امضا رسید.

رئیس دانشگاه آزاد قشم در این جلسه با تشریح و معرفی امکانات و دستاوردهای واحد قشم در سال‌های اخیر، درباره اهداف مورد نظر در این تفاهم‌نامه اظهار کرد: این تفاهم‌نامه به‌منظور توسعه تعاملات آموزشی با محور جذب و آموزش دانشجویان غیرایرانی، ارتقای کمی و کیفی دانشکده پزشکی، برگزاری دوره‌های آموزشی و توسعه تعاملات پژوهشی با محور انجام طرح‌های تحقیقاتی تنظیم شده است.

حمید رستمی‌جاز ادامه داد: بهره‌مندی از خدمات آزمایشگاهی و بهره‌برداری از تمام امکانات اعم از آموزشی، علمی، پژوهشی، فنی و نیروی انسانی مجرب و متخصص، در راستای پیشرفت کمی و کیفی توانمندی‌ها و استفاده از امکانات و ظرفیت‌های طرفین در تمام زمینه‌ها از دیگر محورهای اصلی این تفاهم‌نامه است.

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن