در دانشگاه آزاد اسلامي نجف‌آباد؛ کانون علمی خادم‌یاران آستان قدس راه‌اندازی می‌شود
مطلب ویژه

29 آذر 1400

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد گفت: با آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم کانون محلی علمی خادم‌یاران آستان قدس رضوی با برنامه‌های مشخص و منسجم در این واحد دانشگاهی راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش روابط عمومي واحدنجف‌آباد، دكترفرید نعیمی در دیدار مسئولان دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در نجف‌آباد و جمعی از خادم‌یاران بیان کرد: هرچه ظرفیت علمی، فکری، فرهنگی و پژوهشی در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد وجود دارد را برحسب وظیفه به ساحت مقدس امام رضا(ع) پیشکش کرده و با قدرت و جدیت هر کمکی که بتوانیم در زمینهٔ محرومیت‌زدایی انجام دهیم، دریغ نمی‌کنیم.

وی گفت: با افتخار پیشنهاد راه‌اندازی کانون محلی علمی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد را پذیرا هستیم و امیدواریم زیرساخت‌ها هرچه سریع‌تر آماده شود و مطابق یک برنامه مشخص و منسجم در همه زمینه‌هایی که طبق روال کار دفتر آستان است، فعالیت داشته باشیم.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد افزود: این دانشگاه در حال پیشرفت بوده و این مسیر باقدرت ادامه پیدا می‌کند و با ادامه مسیر موفق رؤسای قبلی با جدیت به دنبال کسب افتخارات پیشرفت‌های روزافزون در سطح جهانی است.

دكترنعیمی گفت: امیدوارم دانشگاه به‌عنوان یک مرکز تولید علم در بحث آموزش، کارآفرینی و فناوری که نیاز امروز کشور و جامعه است به‌ویژه در حوزه کارآفرینی و نوآوری با انجام تعاملات لازم بتواند درسطح شهرستان مؤثر باشد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد گفت: با توجه به زیرساخت‌هایی که در این مجموعه وجود دارد، می‌توانیم فرهنگ کارآفرینی و اشتغال‌زایی را از طریق مسیرهای آستان قدس رضوی توسعه دهیم که مطمئناً برکات خیلی خوبی را به دنبال دارد.

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن