حجت‌الاسلام سلطانی: حدود 200 نفر از اساتيد و كارمندان دانشگاه آزاد اسلامي نجف آبادخادم يار آستان قدس رضوي هستند
مطلب ویژه

29 آذر 1400

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در نجف‌آباد عنوان کرد: ازحدود 1300 خادمياركه در شهرستان نجف آباد مشغول خدمتگذاري هستند 200نفر كاركنان واحد نجف آباد مي باشند.

به گزارش روابط عمومي واحدنجف آباد، حجت‌الاسلام مهدی سلطانی در دیدار با دكترفرید نعیمی رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد اظهار کرد: از حدود 1300 خادم‌یار که در شهرستان نجف‌آباد مشغول خدمتگزاری هستند، ۲۰۰ نفر از استادان و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد هستند.

وی خطاب به دكترنعیمی گفت: امیدوارم حضور شما در واحد دانشگاهی نجف‌آباد منشأ خیرات و برکات برای این شهرستان، دانشگاه و دانشجویان باشد و بتوانید با تربیت دانشجویان کارآمد در سازندگی هرچه بهتر کشور و رفع مشکلات و نیازهای جامعه با کمک دانشجویان سهیم باشید.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در نجف‌آباد بیان کرد: یکی از برنامه‌هایی که آستان قدس رضوی در راستای ابلاغ مقام معظم رهبری تدوین کرد و به مرحله اجرا درآورد، خادمیاری و شبکه خادمیاری در سراسر کشور است که خدمت به محرومان و نیازمندان جامعه جزء وظایف آنهاست.

این مسئول مطرح کرد: نجف‌آباد از شهرستان‌های بزرگ استان اصفهان بوده که هم ویژه است و هم تعداد قابل توجهی نیروی خادم‌یار در عرصه‌های مختلف سلامت، پزشکی، مهندسی، خیران و عرصه‌های مختلف مشغول به خدمت‌رسانی هستند.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در نجف‌آباد افزود: حدود هزار و ۳۰۰ خادمیار در شهرستان نجف‌آباد مشغول خدمتگزاری به محرومان و نیازمندان هستند که از این تعداد حدود ۲۰۰ نفر از استادان و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد هستند.

سلطانی بیان کرد: خوشبختانه با تعامل بسیار خوبی که دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد با دفتر نمایندگی آستان قدس داشته موفق به طبخ و توزیع۱۱۰ هزار پرس غذا در ایام اطعام عید غدیر در آشپزخانه مرکزی دانشگاه شدیم که این خود باعث رضایتمندی مسئولان شهرستان و کسب رتبه برتر جشنواره کشوری شد.

وی به راه‌اندازی کانون‌های محلی در سطح شهرستان نجف‌آباد برای شناسایی و معرفی اشخاص نیازمند در هشت بخش مختلف نجف‌آباد اشاره کرد و افزود: راه‌اندازی یک کانون محلی علمی در مجموعه دانشگاه با رئیس دانشگاه می‌تواند پشتوانه مناسبی از نظرعلمی و تخصصی برای دفترآستان قدس رضوی در شهرستان نجف‌آباد باشد.

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن