دكترحسین‌رضا اعلام کرد؛ برگزاری بیست و ششمین دوره مسابقات شفاهی قرآن و عترت(ع) در واحد نجف‌آباد
مطلب ویژه

14 آذر 1400

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد اعلام کرد: بیست و ششمین دوره مسابقات شفاهی قرآن و عترت(ع) در دو گروه خواهران و برادرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد برگزار شد.

دكترعلی‌اکبر حسین‌رضا در گفت‌وگو با روابط عمومي واحدنجف‌آباد با اعلام اینکه بیست و ششمین دوره مسابقات شفاهی قرآن و عترت(ع) در دو گروه خواهران و برادران در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: فعالیت‌های قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد در راستای اشاعه اندیشه‌های اسلامی، فرهنگ قرآنی، ترویج سبک زندگی اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام و آشنا کردن خانواده بزرگ دانشگاه به‌خصوص جوانان اعم از دانشجویان، استادان و کارکنان با سیره معصومین علیهم‌السلام برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ قرآن، اذان و ادعیه‌خوانی باهم به رقابت پرداختند، سطح کیفی این دوره از مسابقات را بالا دانست و افزود: این مسابقات با حضور ۵۰ نفر از قاریان و حافظان نمونه دانشگاه و با داوری داوران برجسته کشوری و بین‌المللی برگزار شد.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد افزود: به نفرات اول تا سوم هر رشته در این مسابقات جوایزی اهدا می‌شود و نفرات اول به مرحله کشوری راه می‌یابند.

دكترحسین‌رضا از برگزاری بخش کتبی مسابقات قرآن و عترت(ع) در ۱۰ رشته معارفی خبر داد و افزود: بخش کتبی مسابقات در تاریخ ۱۴ و ۱۵ آذر همزمان با سراسر کشور به صورت مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد برگزار می‌شود.

وی تبیین کرد: تعداد ۲۰۳ استاد و۳۶۱ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد با سایر استادان و دانشجویان به رقابت خواهند پرداخت.

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن