دكترلادن‌مقدم مطرح کرد؛ زیرساخت‌های واحد نجف‌آباد فرصتی برای گسترش فرهنگ مهارت‌آموزی
مطلب ویژه

10 آذر 1400

معاون آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، مهارتی و کاربنیان سازمان سما، وجود زیرساخت‌های مناسب ازجمله دانشکده مهارت و کارآفرینی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد را فرصتی برای گسترش فرهنگ مهارت‌آموزی دانشجویان دانست.

به گزارش روابط عمومي واحدنجف‌آباد، دكترعلیرضا لادن‌مقدم در حاشیه بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد اظهار کرد: این دانشگاه به‌عنوان بزرگ‌ترین واحد دانشگاهی در کشور یکی از برندهای آموزش عالی است که ظرفیت‌های بی‌نظیری برای فعالیت‌های مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی دارد.

وی، وجود زیرساخت‌های مناسب در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد و دانشکده مهارت و کارآفرینی در این دانشگاه را یکی از فرصت‌های مغتنم برای گسترش فرهنگ مهارت‌آموزی و توانمندسازی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان عنوان کرد.

معاون آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، مهارتی و کاربنیان سازمان سما افزود: شهرستان نجف‌آباد با داشتن صنایع متعدد و نزدیکی به مرکز استان اصفهان ظرفیت بسیار مناسبی برای جذب سرمایه‌گذار برای توسعه مدارس عالی مهارتی و آموزش‌های کوتاه‌مدت دارد.

دكترلادن‌مقدم، اجرای طرح پویش را زمینه‌ای مناسب برای توانمندسازی دانشجویان و اشتغال آنان دانست و اضافه کرد: امیدواریم با توجه به حضور ۲۳ هزار دانشجو و وجود استادان مجرب در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد اجرای این طرح به بهترین شکل انجام شده و زمینه اشتغال دانشجویان مهیا شود.

IMG 4599 6a2a2

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد هم به ارائه گزارشی از روند ارتقای دانشکده مهارتی، فعالیت‌های انجام شده و ساختار دانشکده مهارتی پرداخت و گفت: این دانشگاه جزء نخستین واحدهایی است که با موفقیت موضوع ارتقاء و جابجایی دانشکده فنی و حرفه‌ای را انجام داده است.

دكترشهلا روزبهانی توضیح داد: با ابلاغ دستورالعمل مربوط به ارتقای دانشکده مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد تصمیم به تغییر مکان سایت دانشکده و ساختار آن گرفتیم و پست سازمانی متناسب با سطح این دانشگاه برای نیروهای شاغل در آموزشکده تنظیم و نیروهای آن در چارت جدید مستقر شدند.

وی تبیین کرد: دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد در کمترین زمان ممکن در محل دانشگاه و با آنالیزسازی ساختمان جدید فعالیت خود را آغاز کرد و با توجه به تعدد سرفصل کارگاه‌ها و فعالیت‌هایی که در رشته‌های مرتبط با این دانشکده تعریف شده، دانشجویان می‌توانند از مجموعه کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های دانشگاه استفاده کنند.

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن