آخرین ها

بدينوسيله به اطلاع كليه كاركنان رسمي دانشگاه ميرساند که در صورت تمایل به عضویت در شرکت تعاونی مسکن لازم است مدارک ذیل را حداکثر تا بیستم این ماه جهت ثبت در سامانه مربوط، به همکاران مستقر در ساختمانهای ذیل تحویل نمایند:

۱- تصویر صفحه اول شناسنامه
۲- تصویر کارت ملی
۳- تكميل فرم درخواست عضويت

- ساختمان اندیشه آقای بهشاد منتظری
- دانشکده پرستاری آقای غلامرضا جلالی
- کتابخانه مرکزی خانم آقابابایی
- دانشکده ادبیات آقای محمد رفیع زاده
- بیمارستان اصفهان سرکار خانم حقیری

در ضمن اعضای محترم هیات علمی که به دلیل تشکیل مجازی کلاسها در دانشگاه حضور ندارند، لازم است مدارک فوق را به شماره واتس اپ آقای جلالی ارسال و اصـــل فــرم درخـــواســت عضویت را پـــس از تــکمـیــل، با امـضـــاء و اثـر انـــگــشـــت ، در فرجه زماني اعلام شده به یکی از همکاران تحویل نمایند.

به اطلاع ميرساند جهت ثبت درخواست ميهماني و انتقالي و اطلاع از ضوابط و شرايط آيين نامه مربوطه در نيمسال دوم سال تحصيلي 1401-1400 ، از تاريخ 15 / 9 / 1400 لغايت 30 / 9 / 1400 به سامانه نقل و انتقالات دانشجويي(سايت منادا) به آدرس https://monada.iau.ir مراجعه فرماييد. (ثبت درخواست فقط از طريق سامانه منادا امكان پذير است)

 موارد مربوط به آزمون کتبی مسابقات قرآن و عترت 
 
شرکت کنندگان گرامی طبق اطلاعیه قبلی براساس زمان بندی روزهای ۱۴و۱۵آذر ماه به لینک مربوط به رشته خود مراجعه نماییدودر آزمون شرکت نمایید
 سایت آزمون همه رشته ها
http://ecourse.iauec.ac.ir

 

 سایت آزمون رشته احکام: 
ecourse.iauec.ac.ir
ecourse2.iauec.ac.ir
ecourse3.iauec.ac.ir
ecourse4.iauec.ac.ir
 نام کاربری:  کدملی
رمز عبور:  کد ملی
تلفن کانون قرآن و عترت ع 03142292513
تلفن پشتیبانی سایت آزمون: 
02142863377
*واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی

سایر موارد: 
۱- هنگام وارد کردن کد ملی؛ کیبورد بصورت انگلیسی باشد. اگر کد ملی شما دو صفر اولش دارد حتما باید صفرها را درج کنید.
کد ملی را هنگام ثبت نام مسابقات اگر اشتباه وارد سایت کرده اید بایستی موقع آزمون هم همان کد را وارد کنید.

۲_آزمون ها نمره منفی دارند (هر 4 پاسخ نادرست یک پاسخ درست را حذف می کند). هم سؤالات و هم گزینه ها گردشی می باشد. آزمون به صورت 2 سؤال، 2 سؤال بارگذاری می شود و امکان برگشت به سؤالات قبلی وجود ندارد.

۳- تعداد دفعات مجاز شرکت در آزمون فقط 1 بار است. بنابراین متسابقین باید قبلاً از صحت سخت افزاری، نرم افزاری و پایداری نت خود اطمینان حاصل کنند. (هیچ اعتراضی از این بابت پذیرفته نخواهد بود.)

۴- در برگزاری آزمون ها دو زمان تعریف می شود. یکی زمان دسترسی به آزمون (1 ساعت) و یکی مدت آزمون (32 دقیقه تستی + 8 دقیقه تشریحی) که در بازه زمان دسترسی، فرد باید آزمون را شروع نموده و به پایان ببرد. بنابراین حداکثر میزان تأخیر 20 دقیقه است و به هر اندازه که از این میزان بیشتر تأخیر کند در انتها وقت کم آورده و آزمون به طور خودکار بسته خواهد شد.

- پس از پاسخ به  تمامی سوالات آزمون حتما بر روی گزینه  اتمام آزمون  کلیک کرده و درانتها گزینه  ثبت همه پاسخ ها  و  اتمام آزمون  را کلیک نمایید در غیراینصورت پاسخ سوالات ثبت نمی‌شود. 

۵- هیچ محدودیتی در استفاده از مرورگرهای مختلف برای شرکت در آزمون وجود ندارد. همچنین افراد می توانند با تلفن همراه خود آزمون بدهند، فقط باید گوشی را در حالت افقی قرار دهند.

۶- نمره‌ای که برای آزمون تشریحی در نظر گرفته شده صوری است و همانطور که در آیین نامه هم توضیح داده شده صرفاً برای جایزه و تمایز منتخبینی که نمره‌ی ‌تستی هر دو یکسان شده کاربرد دارد که توسط داوران و طراحان سؤالات مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

اطلاعيه وام دانشجويي بعد از فراغت وزارت علوم نيمسال اول 1400

  • به اطلاع دانشجويان متقاضي وام بعد از فراغت وزارت علوم مي رساند، جهت درخواست وام ترم مهرماه، بر اساس شرايط زير حداكثر تا تاريخ 1400/09/25 به پورتال دانشجويي صندوق رفاه وزارت علوم به نشاني swf.ir مراجعه نمايند.
  • دانشجوياني كه در اين سامانه داراي پرونده مي باشند، وارد قسمت پورتال دانشجويي، گزينه درخواست وام شده و گزينه شهريه دانشگاه آزاد، بانك قرض الحسنه مهر ايران، درخواست خود را ثبت نمايند. عدم درخواست وام به منزله انصراف از دريافت وام مي باشد.
  • دانشجويان فاقد پرونده دانشجويي(دانشجوياني كه تا كنون از اين تسهيلات استفاده ننموده اند)، بايد از قسمت ثبت نام دانشجويان جديد نسبت به درج اطلاعات خود اقدام نموده، پس از اتمام مراحل و تاييد هويت توسط دانشگاه و دريافت پيامك، وارد پورتال دانشجويي شده و نسبت به ثبت درخواست وام اقدام نمايند.
  • دانشجویان مقطع دكتري تخصصي ناپیوسته وكارشناسي پیوسته ورودی 97 به بعد و دانشجويان كارشناسي ارشد و كارشناسي ناپيوسته و کاردانی ورودی 99 به بعد مي توانند متقاضي وام باشند.
  • رعايت سقف مجاز سنوات مالي (دكتراي تخصصي و كارشناسي پيوسته 8 ترم، كارشناسي ارشد، كارشناسي ناپيوسته و كارداني 4 ترم) ضروري است.
  • سقف وام تعيين شده :

مقطع

دانشجوياني كه قبلا وام بانك مهراستفاده نموده اند

دانشجوياني كه براي بار اول درخواست وام دارند

كارداني و كارشناسي پيوسته و ناپيوسته

7،500،000 ريال

10،000،000 ريال

كارشناسي ارشد

15،000،000 ريال

20،000،000 ريال

دكتراي تخصصي

35،000،000 ريال

50،000،000 ريال

  • لازم به ذكر است كه تسهيلات مذكور شامل دانشجويان رشته هاي پزشكي و پيراپزشكي نمي گردد و اين دانشجويان مي توانند با مراجعه به سامانه ساجد از تسهيلات طبق شرايط ذكر شده استفاده نمايند.(sajed.iau.ir)
  • دانشجوياني كه در مقاطع قبلي از اين نوع تسهيلات استفاده نموده اند قبل از ثبت نام و درخواست وام بايد نسبت به پرداخت اقساط معوق،ديركرد و يا تسويه حساب كلي از دانشگاه مقاطع قبل اقدام نمايند.

تبصره1: تشكيل پرونده به منزله دريافت وام نمي باشد و پس از تامين بودجه و ارائه كليه مدارك لازم و تاييد صندوق رفاه و وزارت علوم بحساب شهريه دانشجويان واريز خواهد شد.(ضمنا تاريخ واريز تسهيلات مشخص نيست و مربوط به نيمسال جاري نمي باشد.)

تبصره2 : تسهيلات بر اساس اولويت زمان تشكيل پرونده و درخواست وام اعطا خواهد شد.

تبصره 3 : رعايت مفاد اطلاعيه فوق الزامي مي باشد.

تبصره 4 : دانشجويان ورودي جديد و دانشجويان ترم آخر نمي توانند از اين تسهيلات استفاده نمايند.

تبصره 5 : هر دانشجو فقط بابت ترم هاي با قيمانده مجاز از تحصيل مي تواند درخواست وام ثبت نمايد و بابت ترم هاي گذشته و ترم هاي خارج از سنوات

  • مدارك مورد نياز:
  • تكميل فرم شماره 1
  • تكميل فرم شماره 21
  • اصل سند تعهدنامه محضري تنظيمي توسط يكي از دفاتر اسناد رسمي كشور(فرم شماره3)

- ضامن مي بايستي كارمند دولت يا كارمند نهادهاي عمومي دولتي و يا بازنشسته دولت باشد.

- سايز سند تعهدنامه بايستي A4 باشد.

  • تصاوير شناسنامه(صفحه اول) ، كارت ملي(پشت و رو) وكارت دانشجويي وام گيرنده
  • تصاوير شناسنامه(صفحه اول) ، كارت ملي(پشت و رو) ضامن
  • كپي آخرين حكم استخدامي( يا گواهي اشتغال به كار) يا كپي حكم بازنشستگي ضامن به همراه آخرين فيش حقوقي ضامن (سايز A4)
  • گواهي كسر از حقوق ضامن به ميزان حداكثري مبلغ وام اعطايي در هر نيمسال تحصيلي

(مثال : دانشجوي كارشناسي : تعداد نيمسال*10.000.000 ريال)

تذكر:

  • پس از ارايه مدارك لازم به صندوق رفاه دانشجويان، ورود مجدد به پورتال دانشجويي(swf.ir) جهت ثبت درخواست وام الزامي مي باشد.
  • دانلود فرم ها ي مورد نياز:
  • فرم شماره 1
  • فرم شماره 21
  • پيش نويس سند تعهدنامه محضري (بايستي الزاما سند تنظيمي توسط يكي از دفاتر اسناد رسمي كشور مطابق با پيش نويس باشد.
  • پيش نويس گواهي كسر از حقوق ضامن

كارشناس امور وام وزارت علوم در صندوق رفاه واحد : جناب آقاي نجفي       تلفن داخلي: 03142292532

جشنواره حماسه تا حماسه و كرسي هاي آزاد انديشي

1- ويژه دانشجويان:
جهت ثبت نام در مسابقات كرسيهاي آزاد انديشي در لينك   https://b2n.ir/k30595 و جشنواره حماسه تا حماسه2 در لينك  https://b2n.ir/k45603 ثبت نام نماييد.
2- ويژه اساتيد:
جهت ثبت نام در  جشنواره حماسه تا حماسه2 در لينك  https://b2n.ir/k45603  ثبت نام نماييد
3-ويژه كارمندان:
جهت ثبت نام در  جشنواره حماسه تا حماسه2 در لينكhttps://b2n.ir/k45603    ثبت نام نماييد

دانلود مستندات

صفحه1 از22
ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن