امام جمعه شهرستان نجف‌آباد: همکاری حوزه و دانشگاه در اردوهای جهادی امری ضروری است
مطلب ویژه

04 دی 1400

نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه شهرستان نجف‌آباد گفت: همکاری حوزه و دانشگاه در موضوع اردوهای جهادی، فرهنگی و مشاوره امری ضروری است و تعامل این دو مجموعه می‌تواند بسیار کارساز باشد.

به گزارش روابط عمومي واحدنجف‌آباد، حجت‌الاسلام مصطفی حسناتی در نشست هم‌اندیشی علمی حوزه و دانشگاه با تأکید بر مسئولیت حوزویان و دانشگاهیان در برابر کل انقلاب اظهار کرد: همکاری حوزه و دانشگاه در موضوع اردوهای جهادی و فرهنگی و مشاوره امری ضروری است و تعامل این دو مجموعه می‌تواند بسیار کارساز باشد. امیدواریم در همین راستا و ارتباطات طلاب جوان و استادان شاهد تعامل هر چه بیشتر حوزه با دانشگاه باشیم.

وی افزود: وحدت بین حوزه و دانشگاه بسیار با ارزش است؛ چراکه دو مجموعه بسیار تأثیرگذار هستند که طبعاً هدف مشترک و دشمن مشترک دارند که بسیار جدی تلاش می‌کند این وحدت و همدلی در میدان عمل اتفاق نیفتد و تکلیف داریم تا برای تقویت این وحدت برنامه‌ریزی کنیم.

نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه شهرستان نجف‌آباد با یادآوری شهادت یک سوم از طلبه‌های حوزه علمیه شهرستان نجف‌آباد در جریان انقلاب اسلامی این مجموعه انقلابی را در کشور بی‌نظیر توصیف کرد و گفت: اکثر روحانیون نجف‌آباد که فرزند دارند، غالباً پدر شهید بوده که مایه افتخار این دیار هستند. در جریان انقلاب و پس از انقلاب حوزویان نجف‌آباد پیشاپیش مردم حرکت کردند و مردم به دنبال آنان به راه افتادند.

حجت‌الاسلام حسناتی با ابراز خرسندی از تلاش دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد در زمینه پذیرش دانشجو در عرصه‌های بین‌المللی عنوان کرد: این واحد دانشگاهی با امکانات ارزشمند همواره با نگاه به آینده برنامه‌ریزی کرده و خود را در زمان حال و گذشته محصور نکرده است.

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن