دکتربروجردی: دانشگاه آزاد اسلامی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های دانشگاهی غیردولتی جهان است
مطلب ویژه

04 آذر 1400

معاون بین‌الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های دانشگاهی غیردولتی در سراسر جهان و کشور شناخته می‌شود.

به گزارش روابط عمومی واحدنجف‌آباد، دکترعلاءالدین بروجردی در مراسم معارفه سرپرست دانشگاه آزاد نجف‌آباد با گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: خرسندم که در هفته بسیج در شهر و زادگاه شهید حججی در کنار شما هستم. بدون شک رشادت‌های شهیدانی مانند محسن حججی در خاطر همگان ماندگار است.

وی بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های دانشگاهی غیردولتی در سراسر جهان و کشور شناخته می‌شود و یکی از افتخارات جمهوری اسلامی ایران است. حضرت امام(ره) این دانشگاه را پایه‌ریزی کردند و امروز مقام معظم رهبری با انتخاب دکتر ولایتی به‌عنوان نماینده ویژه خود در رأس هیئت امنا و هیئت مؤسس، راهبری این مجموعه عظیم را عهده‌دار هستند.

معاون بین‌الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی افزود:‌ همچنین دکتر طهرانچی با همت و پیگیری مستمر،‌ نقشه راه پنج سال آینده را تدوین کردند و در هیئت امنا نیز به تصویب رسید.

دکتربروجردی تأکید کرد: امروز مسیر جدیدی پیش روی همه ما قرار دارد و مسئولیت همه ما سنگین‌تر شده است.

وی سپس به بیان جزئیات بازدید از واحدهای اصفهان و نجف‌آباد پرداخت و عنوان کرد:‌ برای نخستین بار بود که از این دو واحد فاخر دانشگاهی بازدید می‌کردم. وجود این دانشگاه موجب می‌شود انسان به خودش ببالد و این از برکات جمهوری اسلامی است.

معاون بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به دستاوردهای علمی کشور پس از انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد:‌ پیش از انقلاب با وجود اینکه هیچ‌گونه تحریم و فشار سیاسی وجود نداشت، شاهد چنین بالندگی نبودیم؛ ولی حالا از لحاظ علمی جایگاه بالایی داریم.

دکتربروجردی ادامه داد: به دلیل تفکرهای استعماری حیات دانشگاه‌های اسلامی به خطر افتاده بود؛ اما بار دیگر باید این تجدید حیات اتفاق بیافتد. این چیزی است که مورد عنایت مقام معظم رهبری نیز است و نقش دانشگاه آزاد اسلامی در این زمینه نقشی پررنگ است.

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن