راه اندازی سامانه پشتیبانی از خدمات ( HELP DESK )

20 بهمن 1395

مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه در راستای افزایش کیفیت خدمات و سرعت پاسخگویی به درخواست­های کاربران، از بهمن ماه 1395 سامانه پشتیبانی از خدمات ( HELP DESK ) را به آدرس https://ict.iaun.ac.ir/support راه اندازی نموده ­است. هدف از راه اندازی این سامانه قابلیت ثبت، رهگیری مشکلات کاربران و اطلاع از نتایج بررسی مشکلات مذکور می‌باشد.

از مزایای دیگر راه اندازی این سامانه، می‌توان به کاهش خطاهای معمول در روش سنتی مانند عدم شفافیت درخواست‌های کاربران و همچنین عدم آشنایی با مرجع حل مشکل، ‌ عدم شفافیت در طرح مشکل به صورت شفاهی و لزوم تکرار تلفنی درخواست، اشاره کرد. استفاده از این سامانه از فراموش شدن جزئیات درخواست، عدم ثبت و زمان پاسخگویی طولانی و تماس‌های مکررتلفنی با راهبران سامانه‌ها جلوگیری می‌نماید. همچنین سامانه مذکور کاربران را قادر می‌سازد تا با ثبت ساده مشکلات خود در کمترین زمان ممکن از یک رابط کاربری ساده تحت وب، این مشکلات را پیگیری و از پایگاه دانش سامانه یا همکاران مرکز جهت راهنمایی استفاده نمایند

.د       دانلود فایل راهنمای اتصال به سامانه

1395© حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به اداره کل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد بوده و بازنشر مطالب آن فقط با ذکر منبع مجاز است.
Designed by Pourya Zarini

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن