تعيين تكليف اقساط وام وزارت علوم

دانشجویان عزیز و گرامی

با عرض ادب و احترام

خواهشمندیم جهت تعيين تكليف اقساط وام وزارت علوم، حداكثر تا تاريخ 30 / 9 / 98 به صندوق رفاه مراجعه يا با داخلی 2532 تماس حاصل نماييد.

 

دانشجوي گرامي

با عنايت به راه اندازي سامانه پرداخت اقساط صندوق رفاه به نشاني epay.iaun.ac.ir، لازم است تا قبل از ثبت نام ترم جديد با مراجعه به سامانه مذكور نسبت به به روزرساني اقساط معوقه وام خود اقدام نماييد، در غير اين صورت پروفايل شما از طرف صندوق رفاه بسته خواهد شد.

 

 

دانشگاه آزاد اسلامی با همکاری بانک قرض الحسنه مهر ایران- رسالت و بانک ملی در راستای خدمت رسانی به دانشجویان اقدام به پرداخت تسهیلات شهریه در مقاطع مختلف می نماید.

جدول زمان بندی ثبت نام در سامانه ساجد (sajed.iau.ir)

ردیف زمان تحصیل شروع ثبت نام در سامانه ساجد پایان ثبت نام در سامانه ساجد
1 نیمسال اول تحصیلی ۱۵ مردادماه ۹۸ ۱۵ مهرماه ۹۸
2 نیمسال دوم تحصیلی ۱۰ دی ماه ۹۸ ۱۰ اسفندماه ۹۸

نحوه درخواست تسهیلات دانشجویی

۱- تسهیلات قرض الحسنه بانکی از طریق ثبت نام در سامانه sajed.iau.ir توسط دانشجو و پس از طی تشریفات اداری و قانونی به حساب شهریه دانشجویان منظور می گردد.

۲- دانشجویان می توانند کلیه روند اجرایی تا دریافت تسهیلات را از طریق سامانه مذکور پیگیری و مشاهده نمایند.

۳- کلیه مراحل تکمیل پرونده - افتتاح حساب و ارایه تضمین مربوطه می بایست توسط دانشجوی واجد شرایط انجام پذیرد.

تذکر مهم:

دانشجویانی که از تسهیلات بانک ملی استفاده نموده اند در زمان تسویه حساب با صندوق رفاه دانشجویان و امور شهریه ملزم به ارایه نامه تسویه حساب از بانک ملی می باشند.

قابل توجه کلیه دانشجویان

طبق بخشنامه سازمان مرکزی کلیه امور اداری و آموزشی دانشگاه از تاریخ ۲۱ لغایت ۲۹ مرداد ماه ۱۳۹۸ تعطیل است.

به اطلاع دانشجویان گرامی می رساند: با توجه به آغاز به کار سامانه اینترنتی واریز اقساط وام دانشجویی صندوق رفاه دانشگاه از تاریخ ۹۸/۵/۱ کلیه روش های واریز به حساب های ملی و ملت صندوق رفاه دانشگاه غیر فعال و امکان واریز اقساط تنها از طریق درگاه اینترنتی به نشانی epay.iaun.ac.ir میسر می باشد.لازم به ذکر است نام کاربری و رمز عبور این سامانه همانند سامانه دانشجویی می باشد.

16b42633 aa1e 4f2c b2bb 5f5ce3e33df7 0edf6

دانشجویان محترم فرم های مربوط به تخفیف شهریه را می توانید از لینک های زیر دانلود نمایید.لازم به ذکر است مهلت ارائه درخواست های مذکور درنیمسال اول از۱۵ مهر لغایت ۱۵ آبان ماه و در نیمسال دوم از ۲۰ بهمن لغایت ۲۰ اسفندماه می باشد.

- فرم درخواست تخفیف شهریه چند دانشجویی

- فرم درخواست تخفیف شهریه ازدواج در حین تحصیل

با عنایت به اختیارات قید شده در بخشنامه شماره 31712/10 مورخ 97/6/5 و در اجرایمصوبات جلسه مورخ 97/4/12 هیأت رئیسه دانشگاه ، به منظور جلب رضایت بیشتر دانشجویان به ویژه در مقاطع تحصیلات تکمیلی و رعایت اصل صرفه جوئی در منابع و صرفه و صلاح دانشگاه، روزها و ساعات کاری دانشگاه تا پایان نیمسال جاری به شرح جدول ذیل تعیین و ابلاغ می گردد.

ایام هفته ساعات کار زمان نماز و ناهار
شنبه تعطیل ------
یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت 7:30 الی 16:30 12 الی 13
پنجشنبه از ساعت 7:30 الی 14 12 الی 12:15)صرفاً جهت انجام فریضه نماز)

لذا روزهای شنبه دانشگاه تعطیل و به جای آن روزهای پنجشنبه کلیه فعالیت‌های اداری و آموزشی دانشگاه برقرار خواهد بود.

به اطلاع دانشجویان محترم می رساند به دلیل حجم بالای تراکنش های مالی در سامانه متمرکز کشوری پرداخت الکترونیکی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی این سامانه در ساعاتی از روز دچار اختلال می گردد و متاسفانه برخی تراکنش ها ناموفق تلقی شده و لذا به حساب بستانکاری شهریه دانشجو منتقل نمی گردد. با وجود پیگیری های فراوان انجام شده رفع این مشکل خارج از اختیارات واحد دانشگاهی و اداره فناوری اطلاعات واحد نجف آباد می باشد و همکاران ما در سازمان مرکزی در تلاش هستند مشکل مرتفع گردد.

لذا به دانشجویان محترم توصیه می شود حداقل ۲۴ ساعت قبل از زمانبندی انتخاب واحد خود و حتی المقدور در ساعات با ترافیک کمتر نسبت به واریز شهریه ثابت اقدام نمایند تا در روند ثبت نام و انتخاب واحد ایشان دچار مشکل نشود. در ضمن کلیه پرداخت های الکترونیکی خود را از سامانه سداد (بانک ملی) انجام دهید.

وام ميان مدت شهريه بهمن ماه

آخرین مهلت درخواست وام میان مدت جهت شهریه متغییر تا 97/11/23 می باشد در ضمن دانشجویانیكه بدهی وام قبلی دارند می بایستی چك ضمانت را جدید (طرح صیادی)نمایند.

قابل توجه دانشجویان محترم رشته های پزشکی ،پرستاری ،مامائی،بهداشت و اتاق عمل ،جهت اخذ تسهیلات پس از مطالعه اطلاعیه جهت دانلود فرمهای وام اقدام و حداکثر زمان تحویل مدارک به صندوق رفاه دانشگاه ۱۳۹۷/۱۱/۱۰ می باشد.

الف- شرایط عمومی وآموزشی وام گیرندگان

اخذ حداقل واحدهای مورد لزوم طبق مقررات آموزشی در هردو نیمسال تحصیلی 98-97

دارابودن اولویت نیاز مالی

دانشجویان مقطع کاردانی   و کارشناسی ارشد ورودی 96و97 - مقطع کارشناسی پیوسته 94 به بعد و رشته پزشکی ورودی 93 به بعد می توانند متقاضی وام باشند.

تسهیلات مربوط به دو نیمسال تحصیلی می باشد و ارائه یکبار مدارک کافی می باشد.

ب- مدارک لازم

1-   تکمیل فرم درخواست تسهیلات و تایید توسط کارشناس اموزشی دانشکده

2-   تکمیل فرم شهریه ثابت و متغییر دونیمسال تحصیلی 98-97

3-   اصل سند تعهد محضری تنظیم شده توسط یکی از دفاتر اسناد رسمی کشور

تذکر1- متعهدله صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت می باشد.

تذکر2- ضامن می بایستی کارمند دولت یا کارمند نهادهای عمومی دولتی و یا بازنشسته دولت باشد

4-کپی کارت دانشجویی وکارت ملی دانشجو دریک صفحهA4

5-کپی شناسنامه دانشجو کپی شناسنامه وکارت ملی ضامن (سایزکاغذ (A5

6- کپی آخرین حکم استخدامی ( یا گواهی اشتغال به کار)یا کپی حکم بازنشستگی ضامن وبه همراه آخرین فیش حقوقی ضامن (سایز کاغذA4)

توجه: مدارک ناقص ترتیب اثرداده نمیشود.

تبصره1 : تکمیل پرونده بمنزله دریافت وام نمی باشد و پس تائید صندوق رفاه وزارت بهداشت ، بحساب شهریه متقاضیان واریز خواهد شد.(ضمنا تاریخ واریز مشخص نیست)

تبصره2:این نوع تسهیلات بر اساس اولویت زمانی تحویل مدارک پرداخت می گردد.

*سقف مبلغ این نوع تسهیلات جهت مقاطع کارشناسی و کاردانی 5/000/000 ریال و کارشناسی ارشد و رشته پزشکی 12/000/000 ریال می باشد.

تبصره:3 این توع تسهیلات پس از کسر 4% کارمزد از طرف صندوق رفاه وزارت بهداشت بحساب شهریه متقاضیان واریز می شود.

تبصره4:شروع اقساط وام 6ماه بعداز فراغت از تحصیل به شرط رعایت سنوات مجاز مالی بشرح ذیل:

کاردانی و کارشناسی ارشد 5 ترم و کارشناسی پیوسته 9 ترم و رشته پزشکی 13 ترم


دانلود فرم ها

فرم شماره ۱

فرم شماره ۲

فرم شماره ۳

 
 
صفحه1 از2
ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن