اطلاعيه وام دانشجويي بعد از فراغت وزارت علوم(ترم بهمن98)

1-  به اطلاع دانشجويان متقاضي وام بعد از فراغت وزارت علوم (پرداخت از طريق بانك قرض الحسنه مهر ايران) مي رساند، جهت درخواست وام ترم بهمن، بر اساس شرايط زير حداكثر تا تاريخ 15/12/98 به پورتال دانشجويي صندوق رفاه وزارت علوم به نشاني bp.swf.ir مراجعه نمايند.

2-  دانشجوياني كه در اين سامانه داراي پرونده مي باشند، وارد قسمت پورتال دانشجويي، گزينه درخواست وام شده و درخواست خود را ثبت نمايند.

3-  دانشجويان فاقد پرونده دانشجويي، بايد از قسمت تشكيل پرونده نسبت به درج اطلاعات خود اقدام نموده، پس از اتمام مراحل و تاييد هويت توسط دانشگاه و دريافت پيامك، وارد پورتال دانشجويي شده و نسبت به ثبت درخواست وام اقدام نمايند.

4-  دانشجوياني كه براي اولين بار در سامانه ثبت نام مي نمايند، پس از تاييد وام توسط دانشگاه، از ارديبهشت ماه سال 99 جهت تكميل پرونده به بانك مهر ايران(شعبه انتخابي خودتان در مرحله ثبت نام) مراجعه نمايند.

5-  دانشجویان مقطع دكتري تخصصي ناپیوسته وكارشناسي پیوسته ورودی بهمن 95 به بعد و دانشجويان كارشناسي ارشد و كارشناسي ناپيوسته و کاردانی ورودی بهمن 97 به بعد مي توانند متقاضي وام باشند.

6-  رعايت سقف مجاز سنوات مالي (دكتراي تخصصي و كارشناسي پيوسته 8 ترم، كارشناسي ارشد، كارشناسي ناپيوسته و كارداني 4 ترم) ضروري است.

7-  لازم به ذكر است كه تسهيلات مذكور شامل دانشجويان رشته هاي پزشكي و پيراپزشكي نمي گردد و اين دانشجويان مي توانند با مراجعه به سايت دانشگاه از شرايط دريافت وام وزارت بهداشت مطلع گردند.

8-  سقف وام تعيين شده جهت مقاطع كارداني و كارشناسي 7،500،000 ريال، كارشناسي ارشد 15،000،000 ريال و دكتراي تخصصي 35،000،000 ريال مي باشد.

تبصره1: تشكيل پرونده به منزله دريافت وام نمي باشد و پس از تامين بودجه و تاييد صندوق رفاه وزارت علوم بحساب شهريه دانشجويان واريز خواهد شد.(ضمنا تاريخ واريز تسهيلات مشخص نيست.)

تبصره 2: تسهيلات بر اساس اولويت زمان تشكيل پرونده و درخواست وام اعطا خواهد شد.

تبصره 3: رعايت مفاد اطلاعيه فوق الزامي مي باشد.

تلفن های تماس صندوق رفاه دانشجوئی : 03142292065 - 03142292532 - 03142292060

vambahman 5e1ae

 

شماره تلفن های صندوق رفاه دانشجوئی : 03142292060 - 03142292532 - 03142292065

 

اطلاعیه وام دانشجویی بعد از فراغت وزارت علوم

به اطلاع دانشجویان متقاضی وام بعد از فراغت وزارت علوم (پرداخت از طریق بانك قرض الحسنه مهر ایران) می رساند، جهت درخواست وام بر اساس شرایط زیر حداكثر تا تاریخ ۱۳۹۸/۹/۱۵ به پورتال دانشجویی صندوق رفاه وزارت علوم به نشانی bp.swf.ir مراجعه نمایند.

  • دانشجویانی كه در این سامانه دارای پرونده می باشند، وارد قسمت پورتال دانشجویی، گزینه درخواست وام شده و درخواست خود را ثبت نمایند.


دانشجویان فاقد پرونده دانشجویی، باید از قسمت تشكیل پرونده نسبت به درج اطلاعات خود اقدام نموده، پس از اتمام مراحل و تایید هویت توسط دانشگاه و دریافت پیامك، وارد پورتال دانشجویی شده و نسبت به ثبت درخواست وام اقدام نمایند.


پس از ثبت نام منتظر اطلاع رسانی از طرف صندوق رفاه وزارت علوم باشند.


دانشجویان مقطع دكتری تخصصی ناپیوسته وكارشناسی پیوسته ورودی ۹۵ به بعد و دانشجویان كارشناسی ارشد و كارشناسی ناپیوسته و کاردانی ورودی ۹۷ به بعد می توانند متقاضی وام باشند.

رعایت سقف مجاز سنوات مالی (دكترای تخصصی و كارشناسی پیوسته ۸ ترم، كارشناسی ارشد، كارشناسی ناپیوسته و كاردانی ۴ ترم) ضروری است.


لازم به ذكر است كه تسهیلات مذكور شامل دانشجویان رشته های پزشكی و پیراپزشكی نمی گردد و این دانشجویان می توانند با مراجعه به سایت دانشگاه از شرایط دریافت وام وزارت بهداشت مطلع گردند.


سقف وام تعیین شده جهت مقاطع كاردانی و كارشناسی ۷۵۰۰۰۰۰  ریال، كارشناسی ارشد ۱۵۰۰۰۰۰۰ ریال و دكترای تخصصی ۳۵۰۰۰۰۰۰ ریال می باشد.


تبصره ۱ : تشكیل پرونده به منزله دریافت وام نمی باشد و پس از تامین بودجه و تایید صندوق رفاه وزارت علوم بحساب شهریه دانشجویان واریز خواهد شد.(ضمنا تاریخ واریز تسهیلات مشخص نیست.)


تبصره ۲: تسهیلات بر اساس اولویت زمان تشكیل پرونده و درخواست وام اعطا خواهد شد.


تبصره ۳: رعایت مفاد اطلاعیه فوق الزامی می باشد.

اطلاعیه وام دانشجویی بعد از فراغت وزارت بهداشت

قابل توجه دانشجویان محترم رشته های پزشكی و پیراپزشكی، جهت اخذ تسهیلات وزارت بهداشت پس از مطالعه اطلاعیه جهت دانلود فرمهای وام به وب سایت اصلی دانشگاه، مراجعه  نمایید. ضمنا حداكثر زمان تحویل مدارك به صندوق رفاه دانشگاه ۱۳۹۸/۹/۱۵ می باشد كه این مهلت تمدید نمی گردد.

الف- شرایط عمومی وآموزشی  وام گیرندگان

  • اخذ حداقل واحدهای مورد لزوم طبق مقررات آموزشی در هردو نیمسال تحصیلی ۹۹-۹۸
  • دارابودن اولویت نیاز مالی
  • دانشجویان مقطع كاردانی و كارشناسی ارشد ورودی ۹۷ به بعد - مقطع كارشناسی پیوسته ۹۵ به بعد و رشته پزشكی  ورودی ۹۴ به بعد می توانند متقاضی وام باشند.
  • تسهیلات مربوط به دو نیمسال تحصیلی می باشد و ارائه یكبار مدارك كافی می باشد.
  • تسویه حساب یا تعیین تكلیف وام های وزارت بهداش در مقاطع قبلی الزامی می باشد.

ب- مدارک لازم

  • تكمیل فرم درخواست تسهیلات و تایید توسط كارشناس اموزشی دانشكده
  • تكمیل فرم شهریه ثابت و متغییر دو نیمسال تحصیلی ۹۸-۹۷
  • اصل سند تعهد محضری تنظیم شده توسط یکی از دفاتر اسناد رسمی کشور

تذكر۱: متعهدله صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت می باشد.

تذكر۲: ضامن باید کارمند دولت یا كارمند نهادهای عمومی دولتی و یا بازنشسته دولت باشد.

  • کپی کارت دانشجویی وکارت ملی دانشجو دریک صفحه A4
  • كپی شناسنامه دانشجو کپی شناسنامه وکارت ملی ضامن - سایزکاغذ A5
  • كپی آخرین حکم استخدامی ( یا گواهی اشتغال به كار) یا كپی حكم بازنشستگی ضامن، همراه با آخرین فیش حقوقی ضامن (سایز كاغذA4)

تذكر۱: مدارک ناقص ترتیب اثرداده نمی شود.

تذكر۲: تکمیل پرونده بمنزله دریافت وام نمی باشد و پس تائید صندوق رفاه وزارت بهداشت ، بحساب شهریه متقاضیان واریز خواهد شد.

تذكر۳: دریافت تسهیلات بر اساس اولویت زمانی تحویل مدارک می باشد.

تذكر۴: سقف مبلغ این نوع تسهیلات جهت دوترم مقاطع کاردانی و کارشناسی ۱۰۰۰۰۰۰۰ ریال و کارشناسی ارشد و رشته پزشكی ۲۳۰۰۰۰۰۰ ریال می باشد.

تذكر۵: تسهیلات پس از كسر ۴% كارمزد از طرف صندوق رفاه وزارت بهداشت بحساب شهریه متقاضیان واریز می گردد.

تذكر۶: شروع اقساط وام ۶ ماه بعداز فراغت از تحصیل به شرط رعایت سنوات مجاز مالی بشرح ذیل:

كاردانی و كارشناسی ارشد ۵ ترم و كارشناسی پیوسته ۹ ترم و رشته پزشكی ۱۳ ترم

دانلود فرم های وزارت بهداشت و درمان

تعيين تكليف اقساط وام وزارت علوم

دانشجویان عزیز و گرامی

با عرض ادب و احترام

خواهشمندیم جهت تعيين تكليف اقساط وام وزارت علوم، حداكثر تا تاريخ 30 / 9 / 98 به صندوق رفاه مراجعه يا با داخلی 2532 تماس حاصل نماييد.

 

دانشجوي گرامي

با عنايت به راه اندازي سامانه پرداخت اقساط صندوق رفاه به نشاني epay.iaun.ac.ir، لازم است تا قبل از ثبت نام ترم جديد با مراجعه به سامانه مذكور نسبت به به روزرساني اقساط معوقه وام خود اقدام نماييد، در غير اين صورت پروفايل شما از طرف صندوق رفاه بسته خواهد شد.

 

 

دانشگاه آزاد اسلامی با همکاری بانک قرض الحسنه مهر ایران- رسالت و بانک ملی در راستای خدمت رسانی به دانشجویان اقدام به پرداخت تسهیلات شهریه در مقاطع مختلف می نماید.

جدول زمان بندی ثبت نام در سامانه ساجد (sajed.iau.ir)

ردیف زمان تحصیل شروع ثبت نام در سامانه ساجد پایان ثبت نام در سامانه ساجد
1 نیمسال اول تحصیلی ۱۵ مردادماه ۹۸ ۱۵ مهرماه ۹۸
2 نیمسال دوم تحصیلی ۱۰ دی ماه ۹۸ ۱۰ اسفندماه ۹۸

نحوه درخواست تسهیلات دانشجویی

۱- تسهیلات قرض الحسنه بانکی از طریق ثبت نام در سامانه sajed.iau.ir توسط دانشجو و پس از طی تشریفات اداری و قانونی به حساب شهریه دانشجویان منظور می گردد.

۲- دانشجویان می توانند کلیه روند اجرایی تا دریافت تسهیلات را از طریق سامانه مذکور پیگیری و مشاهده نمایند.

۳- کلیه مراحل تکمیل پرونده - افتتاح حساب و ارایه تضمین مربوطه می بایست توسط دانشجوی واجد شرایط انجام پذیرد.

تذکر مهم:

دانشجویانی که از تسهیلات بانک ملی استفاده نموده اند در زمان تسویه حساب با صندوق رفاه دانشجویان و امور شهریه ملزم به ارایه نامه تسویه حساب از بانک ملی می باشند.

قابل توجه کلیه دانشجویان

طبق بخشنامه سازمان مرکزی کلیه امور اداری و آموزشی دانشگاه از تاریخ ۲۱ لغایت ۲۹ مرداد ماه ۱۳۹۸ تعطیل است.

به اطلاع دانشجویان گرامی می رساند: با توجه به آغاز به کار سامانه اینترنتی واریز اقساط وام دانشجویی صندوق رفاه دانشگاه از تاریخ ۹۸/۵/۱ کلیه روش های واریز به حساب های ملی و ملت صندوق رفاه دانشگاه غیر فعال و امکان واریز اقساط تنها از طریق درگاه اینترنتی به نشانی epay.iaun.ac.ir میسر می باشد.لازم به ذکر است نام کاربری و رمز عبور این سامانه همانند سامانه دانشجویی می باشد.

16b42633 aa1e 4f2c b2bb 5f5ce3e33df7 0edf6

با عنایت به اختیارات قید شده در بخشنامه شماره 31712/10 مورخ 97/6/5 و در اجرایمصوبات جلسه مورخ 97/4/12 هیأت رئیسه دانشگاه ، به منظور جلب رضایت بیشتر دانشجویان به ویژه در مقاطع تحصیلات تکمیلی و رعایت اصل صرفه جوئی در منابع و صرفه و صلاح دانشگاه، روزها و ساعات کاری دانشگاه تا پایان نیمسال جاری به شرح جدول ذیل تعیین و ابلاغ می گردد.

ایام هفته ساعات کار زمان نماز و ناهار
شنبه تعطیل ------
یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت 7:30 الی 16:30 12 الی 13
پنجشنبه از ساعت 7:30 الی 14 12 الی 12:15)صرفاً جهت انجام فریضه نماز)

لذا روزهای شنبه دانشگاه تعطیل و به جای آن روزهای پنجشنبه کلیه فعالیت‌های اداری و آموزشی دانشگاه برقرار خواهد بود.

صفحه1 از3
ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن