اطلاعیه تسهیلات بانک مهر ایران

قابل توجه دانشجویان محترم

كلیه دانشجویانی كه متقاضی تسهیلات بانك مهر ایران با طرف قراداد صندوق رفاه وزارت علوم می باشند جهت ثبت نام مقدماتی به سامانه bp.swf.ir پورتال دانشجویی صندوق رفاه وزارت علوم مراجعه نمایند.

1-دانشجویانی كه در این سامانه دارای پرونده می باشند وارد فاز 2 ،گزینه درخواست وام ثبت نام نمایند.

2-دانشجویانی كه در این سامانه فاقد پرونده می باشند قسمت تشكیل پرونده ثبت نام نموده و پس از تایید هویت توسط دانشگاه و دریافت پیامك ،وارد فاز 2 شده وگزینه درخواست وام ثبت نام نمایند.

3-پس ازثبت نام منتظر اطلاع رسانی از طرف صندوق رفاه وزارت علوم باشند.

4-حداكثر مهلت ثبت نام 1397/7/30

-وام کوتاه مدت شهریه (4 ماهه)

میزان تسهیلات

الف- کاردانی و کارشناسی   10/000/000 ریال

ب-کارشناسی ارشد         12/000/000 ریال

ج-پزشکی                     20/000/000 ریال    

د-دکتری تخصصی         30/000/000 ریال

شرایط بازپرداخت وام کوتاه مدت :

1- واریز اقساط طی 4 ماه تا پایان ترم

2- تسویه حساب در پایان ترم بصورت یکجا

2-وام میان مدت شهریه (10ماهه)

مدارک لازم جهت اخذ وام کوتاه مدت و میان مدت شهریه:

1- دریافت فرم از سایت دانشگاه

2- تحویل چک ضمانت به مبلغ 120% میزان تسهیلات به همراه فرم تکمیل شده

2-وام میان مدت شهریه:

ده ماهه : واریز اقساط ماهیانه و یا تسویه یكجا در سررسید وام

میزان تسهیلات پرداختی:

1-کاردانی و کارشناسی 10/000/000 ریال

2-کارشناسی ارشد     12/000/000 ریال.........جهت پایان نامه 20/000/000 ریال

3-پزشکی         20/000/000 ریال................جهت دوره انترن 50/000/000 ریال

4-دکتری تخصصی 30/000/000 ریال............جهت پایان نامه 150/000/000 ریال
5- تقسیط شهریه از طریق اخذ چک
دانشجویانی که در پرداخت شهریه با مشکل مواجه باشند با نظر مدیر مالی شهریه ثابت نقدا“ پرداخت و مابقی بصورت چک تا پایان ترم وصول خواهد شد.

3- وام ازدواج در طول دوران تحصیل:

مدارک و شرایط اخذ وام:
1- یکبار
درطول دوران تحصیل
2- مدت حداکثر بازپرداخت 20 ماهه
3-به دانشجویانی تعلق میگیرد که در زمان تحصیل ازدواج نمایند.
4- بیش از یکسال از تاریخ عقد نگذشته باشد.
میزان وام :
کلیه مقاطع 15/000/000 ریال می باشد.

4-وامهای بلند مدت وزارت علوم و تحقیقات با باز پرداخت بعداز فراغت از تحصیل

مدارك لازم:

1-دریافت و تكمیل فرمهای لازم از سایت اصلی دانشگاه ،اطلاعیه ها ،صندوق رفاه

2-اصل سند تعهد محضری

3-كپی مدارك دانشجو و ضامن

4-آخرین فیش حقوقی و حكم كارگزینی ضامن

شرایط اخذ تسهیلات:

1-به دانشجویانی تعلق می گیرد كه بضاعت مالی نداشته باشند.

2-اخذ حداقل واحد آموزشی در ترم جاری

3-تحویل مدارك تكمیل شده به صندوق رفاه در مهلت مقرر

شرایط باز پرداخت وام:

1-واریز10% مبلغ كل وام در زمان فارغ التحصیلی

2-پرداخت اقساط بعداز فارغ التحصیلی

مبلغ تسهیلات:

كاردانی و كارشناسی       5/000/000 ریال

كارشناسی ارشد             10/000/000 ریال

دكتری تخصصی:           25/000/000 ریال

به دانشجویان رشتهای گروه پزشكی از طریق صندوق رفاه وزارت بهداشت سالیانه 15/000/000 ریال با شرایط فوق پرداخت می گردد

 

مدارك لازم:

1-دریافت و تكمیل فرمهای لازم از سایت اصلی دانشگاه ،اطلاعیه ها ،صندوق رفاه

2-اصل سند تعهد محضری

3-كپی مدارك دانشجو و ضامن

4-آخرین فیش حقوقی و حكم كارگزینی ضامن

شرایط اخذ تسهیلات:

1-به دانشجویانی تعلق می گیرد كه بضاعت مالی نداشته باشند.

2-اخذ حداقل واحد آموزشی در ترم جاری

3-تحویل مدارك تكمیل شده به صندوق رفاه در مهلت مقرر

شرایط باز پرداخت وام:

1-واریز10% مبلغ كل وام در زمان فارغ التحصیلی

2-پرداخت اقساط بعداز فارغ التحصیلی

مبلغ تسهیلات:

كاردانی و كارشناسی       5/000/000 ریال

كارشناسی ارشد             10/000/000 ریال

دكتری تخصصی:           25/000/000 ریال

به دانشجویان رشتهای گروه پزشكی از طریق صندوق رفاه وزارت بهداشت سالیانه 15/000/000 ریال با شرایط فوق پرداخت می گردد

مدارك لازم:

1-یك فقره چك از چكهای طرح جدید(طرح صیادی) از ضامن بدون تاریخ در وجه دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد با امضای ضامن با مبلغی كه در جدول ذیل درج شده است.(با این چك تا پایان تحصیل می توانید از این نوع تسهیلات استفاده نمایید)

2-پشت چك نام و نام خانوادگی و شماره شناسایی با مدادسیاه درج گردد.

دانشجویانی كه بابت وام میان مدت در صندوق رفاه چك ضمانت دارند جهت درخواست وام مجدد بایستی چك قدیمی را با چك طرح جدید تعویض نمایند.

3-در صورت عدم تسویه وام در سررسید در صورت انصراف و یا ترك تحصیل و ....بدون اطلاع چك ضمانت به بانك جهت وصول ارسال می گردد.

شرایط و زمان لازم جهت اخذ وام میان مدت

1-زمان درخواست وام نیمسال اول تحصیلی: از اول اردیبهشت ماه تا آخر تیرماه همان سال و بازپرداخت

ده ماهه-- شروع اقساط از ۸/۵ الی ۵/۵ سال بعد می باشد

2-زمان درخواست وام نیمسال دوم سال تحصیلی : از اول آبانماه تا آخر آذرماه همان سال و باز پرداخت

ده ماهه-- شروع اقساط از 05/12 الی 05/9 سال بعد می باشد.

تبصره:چنانچه قبل از امتحانات وام دریافت نمایید اقساط آن از یكماه بعد شروع می گردد.

3-این نوع تسهیلات مربوط به شهریه متغییر ترم جاری می باشد و جهت بدهی قبلی و ثابت اعمال نمی گردد.

تذكر:چناچنه دانشجویی بعداز مهلت مقرر جهت درخواست وام مراجعه نمایددر صورت اعتبار، وام با اقساط 5 ماهه پرداخت می گردد.

4-واریز اقساط معوق وام میان مدت قبلی ویا تسویه حساب كامل بدهی

این نوع تسهیلات پس ازكسر 5/2% كارمزد بعداز انتخاب بحساب شهریه واریز می گردد،

تذکر1: چنانچه دانشجویانی که در طول دوترم دوفقره وام دریافت نمایند می بایستی اقساط دو وام را طی یک فقره فیش بحساب صندوق رفاه واریز نمایند.همچنین اقساط معوق را طی یك فیش واریز نمایید و از واریز چند فقره فیش در یك روز خودداری نمایید.

تذكر2:تاریخ فیشهای واریزی بهمراه مبلغ یاداشت و زمان تسویه حساب به همراه خود داشته باشید.

 

 

 

(دانشجویان عزیز بهتر است به اندازه مبلغ شهریه متغییر درخواست وام نمایند)

ردیف رشته تحصیلی سقف مبلغ وام مبلغ چك
۱ کارشناسی پیوسته علوم انسانی ‍ ۴.۰۰۰.۰۰۰ تا ۸.۰۰۰.۰۰۰ ریال ۱۸.۰۰۰.۰۰۰ریال
۲ کارشناسی پیوسته فنی و مهندسی ۵.۰۰۰.۰۰۰ تا ۹.۰۰۰.۰۰۰ ریال ۲۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال
۳
كارشناسي ناپيوسته و رشته هاي هنر و
تربيت بدني و رشته هاي پيراپزشكي
۱۰.۰۰۰.۰۰۰ تا ۱۴.۰۰۰.۰۰۰ ریال ۲۵.۰۰۰.۰۰۰ ریال
۴ كارشناسی ارشد ۱۰.۰۰۰.۰۰۰ تا ۱۶.۰۰۰.۰۰۰ ریال ۳۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال
۵ رشته پزشكی ۲۵.۰۰۰.۰۰۰ریال ۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال
۶ دكتری تخصصی ۴۰.۰۰۰.۰۰۰ریال ۷۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال

دریافت فرم درخواست وام

اطلاعيه بيمه حوادث دانشجويي

دانشجويان گرامي جهت استفاده از هزينه بيمه خسارت حوادث دانشجويي بر اساس بخشنامه سازمان مركزي با شرايط و ظوابط ذيل مدارك خودرا حداكثر2ماه از بروز حادثه تحويل امور دانشجويي دانشگاه نمايند:

1-اتفاقات غيرعمدي كه منجر به جرح ،نقص عضو،از كار افتادگي ويا فوت ايشان گردد.2-حادثه در محيط دانشگاه اتفاق افتاده باشد.

3-حق بيمه حوادث دانشجويي براي يكسال ۲۷/۵۰۰ ريال است.

4-فقط هزينه هاي پزشكي ناشي از حادثه در تاريخ وقوع قابل پرداخت مي باشد و هزينه هاي تداوم درمان قابل پرداخت نمي باشد.

5- اسناد هزينه و فاكتور هاي ارسالي مي بايستي ممهور به مهر پزشك معالج يا بيمارستان بدون قلم خوردگي با ذكر تاريخ مشخص و شرح خدمات انجام شده در سربرگ معتبر باشد .

7-مبالغ تعهدات صندوق

الف:جبران هزينه هاي پزشكي ناشي از حادثه تا سقف ۵۰/۰۰۰/۰۰۰ ريال

ب:جبران هزينه نقص عضو(كلي يا جزئي) ناشي از حادثه تا سقف ۲۰۰/۰۰۰/۰۰۰ريال

ج: جبران هزينه فوت ناشي از حادثه ۲۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ريال

مدارك لازم:

1-اصل يا كپ برابراصل حادثه با ذكر نام حادثه ديده

2-فرم گزارش حادثه – فرم درخواست خسارت حوادث

3-گواهي اشتغال به تحصيل وبرگه انتخاب واحد در ترم وقوع و ترم جاري                                    

4-تصوير شناسنامه و كارت ملي

8-اصل مدارك و صورت هزينه هاي بيمارستاني در زمان حادثه با مشخصات كامل حادثه ديده.

9-اصل يا كپي اصل برابر اصل گواهي فوت و جواز دفن دانشجوي فوتي

7-اصل يا كپي برابر اصل گواهي حصر وراثت اولياي دم دانشجوي فوتي

8-اصل يا كپي گزارش معاينه توسط پزشك قانوني دانشجوي فوتي

9-در حوادث رانندگي ارسال اصل يا كپي برابر اصل كروكي و گزارش راهنمايي يا رانندگي  

صفحه1 از4

1395© حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به اداره کل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد بوده و بازنشر مطالب آن فقط با ذکر منبع مجاز است.
Designed by Pourya Zarini

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن