برای آگاهی از میزان شهریه فایل پیوست را دانلود نمایید.

راهنماي ارتباط پيامكي امور شهريه

راهنمای ارتباط پیامکی امور شهریه

با عنایت به مراجعات بسیار زیاد حضوری و تلفنی امور شهریه ، دانشجویان میتوانند در خصوص امور ذیل، به صورت پیامکی درخواست خود را ارسال و از مراجعه یا تماس خودداری نمایند که وضعیت ایشان بررسی و در صورت داشتن شرایط ،اقدام لازم صورت خواهد گرفت.
09303115060

شرح پیامک

دانشجویان مقطع دکترای تخصصی (در زمان انتخاب) در صورتیکه در ترم یا ترمهای قبل پایان نامه را انتخاب و به علت عدم سررسید چکهای ارائه شده فایل ایشان بدهکار و امکان انتخاب واحد ادامه پایان نامه را نداشته باشند ، پس از واریز شهریه ثابت ترم جاری ارسال :

((شماره شناسایی + تمدید پایان نامه دکتری)) مثال ((39315411تمدید پایان نامه دکتری))

دانشجویان کارشناسی ارشد در صورتیکه در زمان انتخاب واحد   قصد اخذ درس ادامه پایان نامه   (تمدید رساله ) را داشته باشند و شهریه ثابت ایشان کامل بدهکار شده باشد پس از واریز نصف شهریه ثابت ارسال:

(( شماره شناسایی + تمدید پایان نامه)) مثال((39285124 تمدید پایان نامه ))

دانشجویان متقاضی گواهی اشتغال به تحصیل در صورت عدم بدهی قبلی و شهریه ثابت و تایید نهایی انتخاب واحد و حذف و اضافه ، ترم اول از 15 مهرتا 15آذر و در ترم دوم از 15 اسفند تا 15 اردیبهشت ارسال:

((( شماره شناسایی + گواهی اشتغال)))مثال((39285124گواهی اشتغال))

دانشجویانی که در ترم قبل مهمان واحد دیگر بوده و شهریه ثابت آن ترم را در آن واحد پرداخت لیکن به حساب دانشگاه واریز نشده پس از واریز شهریه ثابت ترم جدید ارسال :

(((شماره شناسایی + مهمان واحد دیگر))) مثال ((39285124مهمان به واحد دیگر))

دانشجویانی که بدهی شهریه ندارند و فایل ایشان باز نشده است ارسال:

((( شماره شناسایی + رفع اشکال))) مثال ((39285124رفع اشکال))

دانشجویانی که تیک مالی ایشان ثبت نشده است پس از تایید نهایی انتخاب واحد و حذف و اضافه ارسال:

((( شماره شناسایی + تیک مالی))) مثال((39285124تیک مالی))

 

اطلاعيه بيمه حوادث دانشجويي

دانشجويان گرامي جهت استفاده از هزينه بيمه خسارت حوادث دانشجويي بر اساس بخشنامه سازمان مركزي با شرايط و ظوابط ذيل مدارك خودرا حداكثر2ماه از بروز حادثه تحويل امور دانشجويي دانشگاه نمايند:

1-اتفاقات غيرعمدي كه منجر به جرح ،نقص عضو،از كار افتادگي ويا فوت ايشان گردد.2-حادثه در محيط دانشگاه اتفاق افتاده باشد.

3-حق بيمه حوادث دانشجويي براي يكسال ۲۷/۵۰۰ ريال است.

4-فقط هزينه هاي پزشكي ناشي از حادثه در تاريخ وقوع قابل پرداخت مي باشد و هزينه هاي تداوم درمان قابل پرداخت نمي باشد.

5- اسناد هزينه و فاكتور هاي ارسالي مي بايستي ممهور به مهر پزشك معالج يا بيمارستان بدون قلم خوردگي با ذكر تاريخ مشخص و شرح خدمات انجام شده در سربرگ معتبر باشد .

7-مبالغ تعهدات صندوق

الف:جبران هزينه هاي پزشكي ناشي از حادثه تا سقف ۵۰/۰۰۰/۰۰۰ ريال

ب:جبران هزينه نقص عضو(كلي يا جزئي) ناشي از حادثه تا سقف ۲۰۰/۰۰۰/۰۰۰ريال

ج: جبران هزينه فوت ناشي از حادثه ۲۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ريال

مدارك لازم:

1-اصل يا كپ برابراصل حادثه با ذكر نام حادثه ديده

2-فرم گزارش حادثه – فرم درخواست خسارت حوادث

3-گواهي اشتغال به تحصيل وبرگه انتخاب واحد در ترم وقوع و ترم جاري                                    

4-تصوير شناسنامه و كارت ملي

8-اصل مدارك و صورت هزينه هاي بيمارستاني در زمان حادثه با مشخصات كامل حادثه ديده.

9-اصل يا كپي اصل برابر اصل گواهي فوت و جواز دفن دانشجوي فوتي

7-اصل يا كپي برابر اصل گواهي حصر وراثت اولياي دم دانشجوي فوتي

8-اصل يا كپي گزارش معاينه توسط پزشك قانوني دانشجوي فوتي

9-در حوادث رانندگي ارسال اصل يا كپي برابر اصل كروكي و گزارش راهنمايي يا رانندگي  

روش پرداخت اقساط وام های میان مدت

قابل توجه دانشجويان گرامي

جهت پرداخت اقساط وامهاي ميان مدت

1- دانلود نرم افزار توليد شناسه از طریق این لینک (دانلود نرم افزار)

2-دريافت شناسه واريز از نرم افزار دانلود شده

3-پرداخت از طريق خودپرداز بانك ملي به شماره كارت

6037-9911-9953-0910 با شناسه واريز                                                          

                                                                

كلیه دانشجویان حداكثر ۸ ماه پس از تاریخ فارغ التحصیلی می بایست جهت تعیین وضعیت و صدور دفترچه اقدام نمایند. پس از گذشت ۹ ماه از زمان فارغ التحصیلی كل مبلغ وام بعلاوه كارمزدو دیركرد آن باید یكجا تسویه گردد.

۱- دانشجویان مقاطع كارشناسی ناپیوسته و كارشناسی ارشد و دكتری تخصصی

مرحله الف :این دسته از دانشجویان باید قبل از مراجعه به صندوق رفاه اگر در مقاطع قبلی از این نوع وامها استفاده نموده اند می بایست در سایت وزارت علوم تسویه حساب و سپس با دانشگاه مقطع قبلی تماس گرفته و درخواست تسویه حساب نمایند .

مرحله ب: مراجعه به صندوق رفاه و اخذ فرم شماره ۱۲ و پرداخت ده درصد اصل وام دریافتی به صورت اینترنتی

۲- مابقی دانشجویان موظف به رعایت بند «ب» می باشند .

۳- سنوات قابل قبول جهت صدور دفترچه :

-         كارشناسی پیوسته و دكتری تخصصی ناپیوسته                 ۸نیمسال

-         كارشناسی ناپیوسته ، كاردانی و كارشناسی ارشد ناپیوسته    ۵ نیمسال

-         دكتری عمومی ( پزشكی دكتری حرفه ای )                    ۱۲ نیمسال

-         لذا از دانشجویانی كه تعداد ترمهای تحصیلی ایشان از نیمسال مجاز فوق الذكر تجاوز نموده خواهشمند است جهت تعیین تكلیف سریعاً به صندوق رفاه مراجعه نمایند .

-         در صورت انصراف یا اخراج می بایست كل مبلغ وام دریافتی + كارمزد آن را یكجا تسویه نمایید.

راهنمای پرداخت وام بلند مدت وزارت علوم

از مرورگر Internet Explorer به سایت //bp.swf.ir مراجعه كنید .

ورود به سامانه پروتال فاز ۲

نام كاربری : شماره ملی با خط فاصله ( بعنوان مثال 1-111111-111)

كلمه عبور : شماره ملی با خط فاصله ( بعنوان مثال 1-111111-111)

سپس تغییر كلمه عبور

روش پرداخت :

پرداخت توسط درگاه بانك ( پرداخت فیش ) یا ( پرداخت دفترچه )

ضمناً فایل مالی شما تا تسویه حساب نهایی بسته خواهد شد . كارمزد وام از زمان دریافت به صورت سالیانه 4% و جربمه اقساط معوق 12% می باشد .

همچنین قبل از پرداخت به صورت یكجا با صندوق رفاه هماهنگی نمائید.

تلفن تماس : ۰۳۱۴۲۲۹۲۵۳۲

لازم به توضیح است طبق بخشنامه صادره از صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم و تحقیقات و فناوری صدور گواهی موقت قبل از صدور دفترچه اقساط ممنوع و ارائه اصل مدرك منوط به پرداخت تسویه حساب كامل وام
می باشد .

قابل توجه دانشجویانی که در سنوات قبل از طریق بانک‌های سرار کشور به صورت حضوری شهریه واریز نموده اند ویا از طریق ادارات و یا سازمان‌ها و دانشگاههای دیگر شهریه خود را تامین و فیش آن را به امور مالی دانشگاه تحویل نداده اند می بایست سریعا نسخه فیش و یا حواله واریزی را تحویل امور شهریه نمایند در غیر اینصورت مبلغ بدهکاری شهریه آنها همچنان در سیستم باقی خواهد ماند.

انجام امور ذیل در منوی عملیات شهریه در سامانه دانشجویی قابل پیگیری و مشاهده می باشد :

۱-واریز شهریه از طریق پرداخت الکترونیکی

۲-مشاهده و چاپ مبلغ بدهکاری قبلی و فعلی از طریق کارنامه مالی ترم آخر

۳-مشاهده تخفیفات ترم جاری (دو دانشجویی و درصد تخفیفات رتبه های ورزشی و درسی) از طریق کارنامه مالی ترم آخر

۴-پیگیری تراکنشهایی که از طریق اینترنت واریز گردیده

۵-مشاهده و اطلاع از واریز مبلغ وام دانشجویی جهت شهریه (کارنامه مالی ترم آخر)

۶-مشاهده کلیه اطلاعیه های مربوط به امور شهریه

۷-رفع اشکال بعد از واریز بدهی قبلی و شهریه ترم با مشاهده کارنامه مالی ترم آخر

اطلاعیه شروع ترم دوم ۹۵-۹۴ امور شهریه

مدارک لازم:

۱ : دریافت و تكمیل فرم درخواست وام

تبصره یك  : امضاء ضامن (صاحب چك ) در فرم درخواست وام با امضاء چك مطابقت داشته باشد.

تبصره دو:دانشجویانی كه بابت وام میان مدت در صندوق رفاه چك ضمانت دارند می توانند  با همان فرم و چك  قبلی درخواست وام نمایند .

 ۲ : یك فقره چك از حسابهای عضو شتاب (الكترونیكی) بانكهای  دولتی (ملی،صادرات ،تجارت،ملت،مسكن،رفاه،كشاورزی )ازضامن

تبصره یك:  چك بدون تاریخ با مبلغ در وجه صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد  واحد نجف آباد با امضا و مهر ضامن 

(دانشجویان  می توانند تا پایان تحصیل از این چك جهت تسهیلات میان مدت استفاده نمایند)

تبصره دو :  پشت چك  نام ونام خانوادگی و شماره شناسایی  وام گیرنده و همچنین شماره تلفن همراه ضامن با مدادسیاه نوشته شود.

تبصره سه :چكهای موسسات و شركتها مورد قبول نیست.

شرایط و زمان لازم جهت اخذ وام میان مدت

1-زمان درخواست وام نیمسال اول تحصیلی: از اول اردیبهشت ماه تا آخر تیرماه همان سال و بازپرداخت

ده ماهه-- شروع اقساط از ۷/۱۵ الی ۴/۱۵ سال بعد می باشد

2-زمان درخواست وام نیمسال دوم سال تحصیلی : از اول آبانماه تا آخر آذرماه همان سال و باز پرداخت

ده ماهه-- شروع اقساط از ۱۲/۱۵ الی ۸/۱۵ سال بعد می باشد.

تذكر:چناچنه دانشجويي بعداز مهلت مقرر جهت درخواست وام مراجعه نمايددر صورت اعتبار، وام با اقساط ۵ ماهه پرداخت مي گردد.

3-واريز اقساط معوق وام ميان مدت قبلی ویا تسويه حساب كامل بدهي

اين نوع تسهيلات پس ازكسر ۲/۵% كارمزد بعداز انتخاب بحساب شهريه واريز مي گردد،

تذکر1: چنانچه دانشجویانی که در طول دوترم دوفقره وام دریافت نمایند می بایستی اقساط دو وام را طی یک فقره فیش بحساب صندوق رفاه واریز نمایند.همچنين اقساط معوق را طي يك فيش واريز نماييد و از واريز چند فقره فيش در يك روز خودداري نماييد.

تذكر2:تاريخ فيشهاي واريزي بهمراه مبلغ ياداشت و زمان تسويه حساب به همراه خود داشته باشيد.

(دانشجويان عزيز بهتر است به اندازه مبلغ شهريه متغيير درخواست وام نمايند)

 

ردیف

رشته تحصیلی

سقف مبلغ وام

مبلغ كارمزد

مبلغ چك

۱

علوم انسانی ‍

۵.۰۰۰.۰۰۰ ریال

۹۴.۸۰۰ ریال

۱۰.۰۰۰.۰۰۰ریال

۲

فنی و مهندسی - رشته های هنر- تربیت بدنی و کارشناسی ناپیوسته

۸.۰۰۰.۰۰۰ ریال

۱۵۱.۷۰۰ ریال

۱۵.۰۰۰.۰۰۰ ریال

۳

رشته های پیرا پزشکی

۱۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال

۱۸۹.۶۰۰ ریال

۲۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال

۴

كارشناسی ارشد

۱۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال

۱۸۹.۶۰۰ ریال

۲۵.۰۰۰.۰۰۰ ریال

۵

پزشكی

۲۰.۰۰۰.۰۰۰ریال

۳۷۹.۲۰۰ ریال

۳۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال

۶

دكتری تخصصی

۳۰.۰۰۰.۰۰۰ریال

۵۶۶.۸۰۰ ریال

۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال

 

دریافت فرم درخواست وام

در حال حاضر دانشجویان می تواننداز طریق سایت http://bp.swf.ir  علاوه بر مشاهده مشخصات فردی و اطلاعات تحصیلی ، اقساط وامهای خود را به صورت الکترونیکی  پرداخت نمایند.                                                   

نام کاربری و کلمه عبور : شماره ی ملی می باشد.

فرمت نام کاربری و کلمه عبور همراه با  - است(مثال ۱-۱۱۱۱۱۱-۱۱۱)

پس از ورود به سامانه ،تغییر کلمه عبور جهت استفاده از سایت الزامی می باشد.

جهت تسویه حساب نهایی می بایستی دو روز پس از واریز آخرین قسط دفترچه به صندوق رفاه دانشگاه مراجعه شود.

صفحه1 از2

1395© حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به اداره کل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد بوده و بازنشر مطالب آن فقط با ذکر منبع مجاز است.
Designed by Pourya Zarini

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن