مدارك لازم:

1- يك فقره چك از حسابهاي عضو شتاب (الكترونيكي) بانكهاي (ملي،صادرات ،تجارت،ملت،مسكن،رفاه،كشاورزي و.... )ازضامن

تبصره يك: چك بدون تاريخ با مبلغ در وجه دانشگاه آزاد واحد نجف آباد با امضاي ضامن (صاحب چك)

(دانشجويان مي توانند تا پايان تحصيل از اين چك جهت تسهيلات ميان مدت استفاده نمايند)

تبصره دو : پشت چك نام ونام خانوادگي و شماره شناسايي وام گيرنده و همچنين شماره تلفن همراه ضامن با مدادسياه نوشته شود.

تبصره سه :چكهاي موسسات و شركتها و موسسات مالي اعتباري و قرض الحسنه مورد قبول نيست.

*دانشجوياني كه بابت وام ميان مدت در صندوق رفاه چك ضمانت دارند مي توانند با همان فرم و چك قبلي درخواست وام نمايند .

شرايط و زمان لازم جهت اخذ وام ميان مدت

الف :زمان درخواست وام نیمسال اول تحصیلی:

از اول اردیبهشت ماه تا آخر تیرماه --- شروع اقساط از 7/15 الی 4/15 سال بعد می باشد

ب: زمان درخواست وام نیمسال دوم سال تحصیلی :

از اول آبانماه تا آخر آذرماه --- شروع اقساط از 12/15 الی 9/15سال بعد می باشد.

تذكر:چناچنه دانشجويي بعداز مهلت مقرر جهت درخواست وام مراجعه نمايددر صورت اعتبار، وام با اقساط 5 ماهه پرداخت مي گردد.

2-واريز اقساط معوق وام ميان مدت قبلی ویا تسويه حساب كامل بدهي

اين نوع تسهيلات پس ازكسر 2/5% كارمزد بعداز انتخاب بحساب شهريه واريز مي گردد،

تذکر1: چنانچه دانشجویانی که در طول دوترم دوفقره وام دریافت نمایند می بایستی اقساط دو وام را طی یک فقره فیش بحساب صندوق رفاه واریز نمایند.همچنين اقساط معوق را طي يك فيش واريز نماييد و از واريز چند فقره فيش در يك روز خودداري نماييد.

تذكر2:تاريخ فيشهاي واريزي بهمراه مبلغ ياداشت و زمان تسويه حساب به همراه خود داشته باشيد.

(دانشجويان عزيز بهتر است به اندازه مبلغ شهريه متغيير درخواست وام نمايند)

R رشته تحصيلي سقف مبلغ وام مبلغ چك
1 علوم انساني ‍ از 4/000/000 تا 6/000/000 ريال 10/000/000ريال
2 فني و مهندسي –و علوم پايه از 5/000/000تا8/000/000 ريال 15/000/000 ريال
3 رشته هاي پيراپزشكي و كارشناسي ناپيوسته و رشته هاي هنر و تربيت بدني از10/000/000 تا12/000/000 ريال 20/000/000 ريال
4 كارشناسي ارشد از10/000/000 تا12/000/000 ريال 25/000/000 ريال
5 رشته پزشكي 20/000/000ريال 30/000/000 ريال
6 دكتري تخصصي 30/000/000ريال 50/000/000 ريال

تقویم زمانبندی کمیته تخفیف شهریه

تقویم زمانبندی کمیته تخفیف شهریه

باعنایت به آیین نامه تخفیف شهریه دانشجویی

دانشجویان گرامی كه واجد شرایط تخفیف شهریه می باشند لازم است در زمان های مشخص شده به شرح جدول ذیل اقدام و مدارك و مستندات مربوطه را جهت بررسی نهایی و طرح در كمیته تخفیفات، به حوزه مربوطه ارائه دهند.

شایان ذکر است مهلت ارائه مدارك به هیچ وجه تمدید نمیگردد و به مدارکی که پس از تاریخ فوق الذکر ارائه شود ترتیب اثر داده نخواهد شد.

شرایط تخفیف شهریه ماده

ارائه درخواست

متقاضی به حوزه

حداكثر تاریخ دریافت مدارك از متقاضیان
ترم اول ترم دوم
تخفیف شهریه نفرات برتر آزمون سراسری 7 حوزه معاونت آموزشی 24 آبان ماه 18 اسفندماه
دانشجویان مدال آور ورزشی 8 حوزه مدیریت ورزشی 24 آبان ماه 18 اسفندماه
دانشجویان عضو باشگاه پژوهشگران جوان 11 حوزه معاونت پژوهش و فن آوری 24 آبان ماه 18 اسفندماه
دانشجویان دارای عناوین علمی 12 حوزه معاونت پژوهش و فن آوری 24 آبان ماه 18 اسفندماه
چند دانشجویی 13 حوزه مدیریت دانشجویی اتاق 19 24 آبان ماه 18 اسفندماه
دانشجویان دارای طرح های کار آفرینی و000 14 حوزه معاونت پژوهش و فن آوری 24 آبان ماه 18 اسفندماه
دانشجویان دارای بیماری خاص 15 حوزه مدیریت دانشجویی اتاق 19 24 آبان ماه 18 اسفندماه
دانشجویان تحت پوشش بهزیستی 17 حوزه مدیریت دانشجویی اتاق 19 24 آبان ماه 18 اسفندماه

 

بمنظور بهره مندی از تخفیف شهریه مذکور درصورت دارا بودن شرایط ذیل با ارائه مدارک به اتاق 19حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی مراجعه نمایند.

شرایط:

1_ دارا بودن هم زمان بیش از یک دانشجوی شاغل به تحصیل در خانواده در مقاطع کاردانی،کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی (اعم از همسر دانشجو، پدر، مادر و فرزندان تحت تکفل)

2_عدم توان پرداخت شهریه بصورت کامل

3_عدم مشروطی در نیمسال قبل

4_دانشجویان خواهر و برادر حتماً تحت تکفل پدر و یا مادر باشد.

1- دانشجویان واحد نجف آباد : تکمیل فرم شماره 13 (فرم درخواست تخفیف چند دانشجویی) و ارائه تاییدیه فرم مذکور توسط کارشناس آموزشی واحد(فرم شماره 13 از همین صفحه دانلود گردد.)

2- دانشجویانی که محل تحصیل آنها واحد نجف آباد نمیباشد :گواهی اشتغال به تحصیل معتبر ترم جاری

« ممهور به مهر واحد محل اشتغال ».

3-اصل و فتوکپی از صفحات اول و ازدواج شناسنامه دانشجویان مربوطه .

مدارک لازم :

مهلت تحویل مدارک:

1- درنیمسال اول: از اول مهرماه لغایت24 آبان ماه.

2-در نیمسال دوم: ازپنجم بهمن ماه لغایت 18 اسفند ماه.

شایان ذکر است مهلت ارائه مدارک به هیچ وجه تمدید نمیگردد و به مدارکی که پس از تاریخ فوق الذکر ارائه شود ترتیب اثر داده نخواهد شد.

تبصره:

1- چنانچه دانشجو در ترم قبل مشروط شود مشمول دریافت تخفیف نخواهد بود.

2- دانشجویان دکتری فقط مشمول دریافت تخفیف بیش از دو دانشجویی می باشند.

3- به دانشجویان بورسیه و میهمان تخفیف تعلق نمی گیرد.

4- دانشجویان متاهل بدلیل عدم تکفل پدر و یا مادر مشمول تخفیف خواهر و برادری نمی شوند.

دانلود فرم تخفیف شهریه چند دانشجویی (فرم شماره 13)

برای آگاهی از میزان شهریه فایل پیوست را دانلود نمایید.

راهنماي ارتباط پيامكي امور شهريه

راهنمای ارتباط پیامکی امور شهریه

با عنایت به مراجعات بسیار زیاد حضوری و تلفنی امور شهریه ، دانشجویان میتوانند در خصوص امور ذیل، به صورت پیامکی درخواست خود را ارسال و از مراجعه یا تماس خودداری نمایند که وضعیت ایشان بررسی و در صورت داشتن شرایط ،اقدام لازم صورت خواهد گرفت.
09303115060

شرح پیامک

دانشجویان مقطع دکترای تخصصی (در زمان انتخاب) در صورتیکه در ترم یا ترمهای قبل پایان نامه را انتخاب و به علت عدم سررسید چکهای ارائه شده فایل ایشان بدهکار و امکان انتخاب واحد ادامه پایان نامه را نداشته باشند ، پس از واریز شهریه ثابت ترم جاری ارسال :

((شماره شناسایی + تمدید پایان نامه دکتری)) مثال ((39315411تمدید پایان نامه دکتری))

دانشجویان کارشناسی ارشد در صورتیکه در زمان انتخاب واحد   قصد اخذ درس ادامه پایان نامه   (تمدید رساله ) را داشته باشند و شهریه ثابت ایشان کامل بدهکار شده باشد پس از واریز نصف شهریه ثابت ارسال:

(( شماره شناسایی + تمدید پایان نامه)) مثال((39285124 تمدید پایان نامه ))

دانشجویان متقاضی گواهی اشتغال به تحصیل در صورت عدم بدهی قبلی و شهریه ثابت و تایید نهایی انتخاب واحد و حذف و اضافه ، ترم اول از 15 مهرتا 15آذر و در ترم دوم از 15 اسفند تا 15 اردیبهشت ارسال:

((( شماره شناسایی + گواهی اشتغال)))مثال((39285124گواهی اشتغال))

دانشجویانی که در ترم قبل مهمان واحد دیگر بوده و شهریه ثابت آن ترم را در آن واحد پرداخت لیکن به حساب دانشگاه واریز نشده پس از واریز شهریه ثابت ترم جدید ارسال :

(((شماره شناسایی + مهمان واحد دیگر))) مثال ((39285124مهمان به واحد دیگر))

دانشجویانی که بدهی شهریه ندارند و فایل ایشان باز نشده است ارسال:

((( شماره شناسایی + رفع اشکال))) مثال ((39285124رفع اشکال))

دانشجویانی که تیک مالی ایشان ثبت نشده است پس از تایید نهایی انتخاب واحد و حذف و اضافه ارسال:

((( شماره شناسایی + تیک مالی))) مثال((39285124تیک مالی))

 

اطلاعيه بيمه حوادث دانشجويي

دانشجويان گرامي جهت استفاده از هزينه بيمه خسارت حوادث دانشجويي بر اساس بخشنامه سازمان مركزي با شرايط و ظوابط ذيل مدارك خودرا حداكثر2ماه از بروز حادثه تحويل امور دانشجويي دانشگاه نمايند:

1-اتفاقات غيرعمدي كه منجر به جرح ،نقص عضو،از كار افتادگي ويا فوت ايشان گردد.2-حادثه در محيط دانشگاه اتفاق افتاده باشد.

3-حق بيمه حوادث دانشجويي براي يكسال ۲۷/۵۰۰ ريال است.

4-فقط هزينه هاي پزشكي ناشي از حادثه در تاريخ وقوع قابل پرداخت مي باشد و هزينه هاي تداوم درمان قابل پرداخت نمي باشد.

5- اسناد هزينه و فاكتور هاي ارسالي مي بايستي ممهور به مهر پزشك معالج يا بيمارستان بدون قلم خوردگي با ذكر تاريخ مشخص و شرح خدمات انجام شده در سربرگ معتبر باشد .

7-مبالغ تعهدات صندوق

الف:جبران هزينه هاي پزشكي ناشي از حادثه تا سقف ۵۰/۰۰۰/۰۰۰ ريال

ب:جبران هزينه نقص عضو(كلي يا جزئي) ناشي از حادثه تا سقف ۲۰۰/۰۰۰/۰۰۰ريال

ج: جبران هزينه فوت ناشي از حادثه ۲۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ريال

مدارك لازم:

1-اصل يا كپ برابراصل حادثه با ذكر نام حادثه ديده

2-فرم گزارش حادثه – فرم درخواست خسارت حوادث

3-گواهي اشتغال به تحصيل وبرگه انتخاب واحد در ترم وقوع و ترم جاري                                    

4-تصوير شناسنامه و كارت ملي

8-اصل مدارك و صورت هزينه هاي بيمارستاني در زمان حادثه با مشخصات كامل حادثه ديده.

9-اصل يا كپي اصل برابر اصل گواهي فوت و جواز دفن دانشجوي فوتي

7-اصل يا كپي برابر اصل گواهي حصر وراثت اولياي دم دانشجوي فوتي

8-اصل يا كپي گزارش معاينه توسط پزشك قانوني دانشجوي فوتي

9-در حوادث رانندگي ارسال اصل يا كپي برابر اصل كروكي و گزارش راهنمايي يا رانندگي  

روش پرداخت اقساط وام های میان مدت

قابل توجه دانشجويان گرامي

جهت پرداخت اقساط وامهاي ميان مدت

1- دانلود نرم افزار توليد شناسه از طریق این لینک (دانلود نرم افزار)

2-دريافت شناسه واريز از نرم افزار دانلود شده

3-پرداخت از طريق خودپرداز بانك ملي به شماره كارت

6037-9911-9953-0910 با شناسه واريز                                                          

                                                                

كلیه دانشجویان حداكثر ۸ ماه پس از تاریخ فارغ التحصیلی می بایست جهت تعیین وضعیت و صدور دفترچه اقدام نمایند. پس از گذشت ۹ ماه از زمان فارغ التحصیلی كل مبلغ وام بعلاوه كارمزدو دیركرد آن باید یكجا تسویه گردد.

۱- دانشجویان مقاطع كارشناسی ناپیوسته و كارشناسی ارشد و دكتری تخصصی

مرحله الف :این دسته از دانشجویان باید قبل از مراجعه به صندوق رفاه اگر در مقاطع قبلی از این نوع وامها استفاده نموده اند می بایست در سایت وزارت علوم تسویه حساب و سپس با دانشگاه مقطع قبلی تماس گرفته و درخواست تسویه حساب نمایند .

مرحله ب: مراجعه به صندوق رفاه و اخذ فرم شماره ۱۲ و پرداخت ده درصد اصل وام دریافتی به صورت اینترنتی

۲- مابقی دانشجویان موظف به رعایت بند «ب» می باشند .

۳- سنوات قابل قبول جهت صدور دفترچه :

-         كارشناسی پیوسته و دكتری تخصصی ناپیوسته                 ۸نیمسال

-         كارشناسی ناپیوسته ، كاردانی و كارشناسی ارشد ناپیوسته    ۵ نیمسال

-         دكتری عمومی ( پزشكی دكتری حرفه ای )                    ۱۲ نیمسال

-         لذا از دانشجویانی كه تعداد ترمهای تحصیلی ایشان از نیمسال مجاز فوق الذكر تجاوز نموده خواهشمند است جهت تعیین تكلیف سریعاً به صندوق رفاه مراجعه نمایند .

-         در صورت انصراف یا اخراج می بایست كل مبلغ وام دریافتی + كارمزد آن را یكجا تسویه نمایید.

راهنمای پرداخت وام بلند مدت وزارت علوم

از مرورگر Internet Explorer به سایت //bp.swf.ir مراجعه كنید .

ورود به سامانه پروتال فاز ۲

نام كاربری : شماره ملی با خط فاصله ( بعنوان مثال 1-111111-111)

كلمه عبور : شماره ملی با خط فاصله ( بعنوان مثال 1-111111-111)

سپس تغییر كلمه عبور

روش پرداخت :

پرداخت توسط درگاه بانك ( پرداخت فیش ) یا ( پرداخت دفترچه )

ضمناً فایل مالی شما تا تسویه حساب نهایی بسته خواهد شد . كارمزد وام از زمان دریافت به صورت سالیانه 4% و جربمه اقساط معوق 12% می باشد .

همچنین قبل از پرداخت به صورت یكجا با صندوق رفاه هماهنگی نمائید.

تلفن تماس : ۰۳۱۴۲۲۹۲۵۳۲

لازم به توضیح است طبق بخشنامه صادره از صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم و تحقیقات و فناوری صدور گواهی موقت قبل از صدور دفترچه اقساط ممنوع و ارائه اصل مدرك منوط به پرداخت تسویه حساب كامل وام
می باشد .

قابل توجه دانشجویانی که در سنوات قبل از طریق بانک‌های سرار کشور به صورت حضوری شهریه واریز نموده اند ویا از طریق ادارات و یا سازمان‌ها و دانشگاههای دیگر شهریه خود را تامین و فیش آن را به امور مالی دانشگاه تحویل نداده اند می بایست سریعا نسخه فیش و یا حواله واریزی را تحویل امور شهریه نمایند در غیر اینصورت مبلغ بدهکاری شهریه آنها همچنان در سیستم باقی خواهد ماند.

انجام امور ذیل در منوی عملیات شهریه در سامانه دانشجویی قابل پیگیری و مشاهده می باشد :

۱-واریز شهریه از طریق پرداخت الکترونیکی

۲-مشاهده و چاپ مبلغ بدهکاری قبلی و فعلی از طریق کارنامه مالی ترم آخر

۳-مشاهده تخفیفات ترم جاری (دو دانشجویی و درصد تخفیفات رتبه های ورزشی و درسی) از طریق کارنامه مالی ترم آخر

۴-پیگیری تراکنشهایی که از طریق اینترنت واریز گردیده

۵-مشاهده و اطلاع از واریز مبلغ وام دانشجویی جهت شهریه (کارنامه مالی ترم آخر)

۶-مشاهده کلیه اطلاعیه های مربوط به امور شهریه

۷-رفع اشکال بعد از واریز بدهی قبلی و شهریه ترم با مشاهده کارنامه مالی ترم آخر

صفحه1 از2

1395© حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به اداره کل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد بوده و بازنشر مطالب آن فقط با ذکر منبع مجاز است.
Designed by Pourya Zarini

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن