- میزان شهریه متغیر محاسبه شده در جدول ذیل بصورت علی الحساب بوده و هرگونه تغییر در واحدها و نوع دروس باعث تغییر در محاسبه و مابه التفاوت آن ( بدهكار یا بستانكار) تا پایان ترم تسویه می گردد.

- كلیه پرداختها به صورت اینترنتی و از طریق كارت شتاب بانك ها و از مسیر سامانه ثبت نام دانشجویان جدیدالورود در مرحله پرداخت شهریه واریز می گردد.

تذكرمهم))لازم به توضیح است مبلغ 1/180/000 بابت هزینه خدمات آموزشی ،برای كلیه مقاطع كارشناسی وكارشناسی ارشد ناپیوسته ودكترای حرفه ای و برای مقطع كاردانی ناپیوسته مبلغ 1/060/000 ریال و برای مقطع دكترای تخصصی مبلغ 1/320/000 ریال (این مبلغ در طول تحصیلات شما فقط یكبار و در نیمسال ورود به دانشگاه دریافت میگردد) وهمچنین مبلغ 27/500 ریال بابت بیمه دانشجویی برای یك سال تحصیلی به شهریه ها در موقع واریز شهریه اضافه ودریافت میشود.((مبالغ خدمات آموزشی و بیمه براساس بخشنامه سال 95 و پس از صدور دستورالعمل مربوط اصلاح خواهد شد.


شرایط استرداد شهریه تحصیلی:

در صورتیكه دانشجو ( به غیر از دانشجویان دكتری حرفه ای گروه پزشكی) در بدو ورود و پس از ثبت نام تا قبل از تاریخ 30 مهر برای ورودی های نیمسال اول و 30 بهمن ماه برای ورودی های نیمسال دوم درخواست انصراف خود را در واحد ثبت نمایند مشمول هزینه انصراف نمی شوند و چنانچه تا قبل از تاریخ 30 آذرماه برای ورودی های نیمسال اول و 31 اردیبهشت ماه برای ورودی های نیمسال دوم درخواست انصراف دهند 50% كل شهریه پرداختی (پایه و متغیر)وصول و مابقی استرداد می شود.(بخشنامه 20564-30/3/96)

تبصره: دانشجویان مقطع دكتری حرفه ای (گروه پزشكی)پس از ثبت نام قطعی مشمول پرداخت هزینه انصراف می شوند.


شهریه رشته های كارشناسی ارشد ناپیوسته سال1396

رشته تحصیلی تعدادواحد شهریه ثابت(ریال) شهریه متغیر(10وحد نظری)ریال شهریه ثابت و متغیر(ریال)
فنی و مهندسی 10واحد نظری 18.488.800 11.915.200 30.404.000
علوم انسانی 10واحد نظری 16.904.800 11.915.200 28.820.000
پیراپزشكی 5واحد نظری و 5 واحد عملی 33.505.000 21.792.000 55.297.000

شهریه پزشكی(دكترای حرفه ای)سال 1396

رشته تحصیلی تعدادواحد شهریه ثابت(ریال) شهریه متغیر(18وحد نظری)ریال شهریه ثابت و متغیر(ریال)
پزشكی 18واحد نظری و عملی 55.360.800 14.575.000 69.935.000

شهریه كلیه مقاطع دكتری تخصصی سال1396

رشته تحصیلی تعدادواحد شهریه ثابت(ریال) شهریه متغیر(8وحد نظری)ریال شهریه ثابت و متغیر(ریال)
فنی و مهندسی 8واحد نظری 66.325.600 35.448.600 101.774.200
علوم انسانی 8واحد نظری 44.349.800 35.448.600 79.798.400

شهریه كلیه رشته های كارشناسی ناپیوسته سال 1396

رشته تحصیلی تعدادواحد شهریه ثابت(ریال) شهریه متغیر(18وحد نظری)ریال شهریه ثابت و متغیر(ریال)
فنی و مهندسی 18واحد نظری 10.373.000 6.503.200 16.876.200
علوم انسانی 18واحد نظری 4.515.500 6.503.200 11.018.700
تربیت بدنی 18واحد نظری 10.781.100 6.503.200 17.284.300

شهریه كارشناسی های پیراپزشكی سال 1396

رشته تحصیلی تعدادواحد شهریه ثابت(ریال) شهریه متغیر(نظری و عملی)ریال شهریه ثابت و متغیر(ریال)
پرستاری 20واحد نظری و عملی 17.194.000 22.594.000 39.788.100
بهداشت عمومی 18واحد نظری و عملی 17.194.000 19.669.100 36.863.200
مامایی 19 واحد نظری و عملی 17.194.000 19.669.100 36.863.200
اتاق عمل 20واحد نظری و عملی 17.194.000 22.594.000 39.788.100

شهریه كاردانی ناپیوسته رشته بهداشت خانواده سال 1396

رشته تحصیلی تعدادواحد شهریه ثابت(ریال) شهریه متغیر(18وحد نظری)ریال شهریه ثابت و متغیر(ریال)
بهداشت عمومی 18واحد نظری 7.560.300 15.346.100 22.906.400

شهریه كارشناسی پیوسته تربیت بدنی و علوم ورزشی و كلیه گرایشهای آن سال 1396

رشته تحصیلی تعدادواحد شهریه ثابت(ریال) شهریه متغیر(18وحد نظری)ریال شهریه ثابت و متغیر(ریال)
تربیت بدنی و علوم ورزشی و گرایشهای آن 18واحد نظری 8.654.800 5.715.600 14.370.400

شهریه كارشناسی پیوسته رشته های فیزیك ,زیست شناسی وگرایشهای آن-مدیریت جهانگردی-مهندسی هسته ای سال 1396

رشته تحصیلی تعدادواحد شهریه ثابت(ریال) شهریه متغیر(18وحد نظری)ریال شهریه ثابت و متغیر(ریال)
رشته های فوق 18واحد نظری 6.002.700 5.715.600 11.718.300

شهریه كارشناسی پیوسته گرایشهای معماری-شیمی-مهندسی پزشكی-شهرسازی-فناوری اطلاعات سال 1396

رشته تحصیلی تعدادواحد شهریه ثابت(ریال) شهریه متغیر(18وحد نظری)ریال شهریه ثابت و متغیر(ریال)
شهریه كارشناسی پیوسته رشته های معماری-شیمی-مهندسی پزشكی-شهرسازی-فناوری اطلاعات 18واحد نظری 8.391.900 5.715.600 14.107.500

شهریه كارشناسی پیوسته گرایشهای فرش-مرمت بناهای تاریخی-طراحی پارچه و لباس –ارتباط تصویری –طراحی صنعتی – معماری داخلی – نقاشی - سال 1396

رشته تحصیلی تعدادواحد شهریه ثابت(ریال) شهریه متغیر(18وحد نظری)ریال شهریه ثابت و متغیر(ریال)
شهریه كارشناسی پیوسته رشته های هنرفرش –مرمت بناهای تاریخی-طراحی پارچه و لباس 18واحد نظری 8.566.800 5.715.600 14.282.400

شهریه كلیه رشته های كارشناسی پیوسته علوم انسانی(الهیات و معارف اسلامی (فقه و مبانی حقوق-فلسفه وحكمت ایلامی) جفرافیا و كلیه گرایشهای آن(ژئوموروفولوژی گردشگری و منطقه ای-طبیعی – انسانی) زبان و ادبیات فارسی –حقوق-تاریخ-زبان انگلیسی-مدیریت صنعتی)سال 1396

رشته تحصیلی تعدادواحد شهریه ثابت(ریال) شهریه متغیر(18وحد نظری)ریال شهریه ثابت و متغیر(ریال)
رشته های فوق 18واحد نظری 4.050.200 5.715.600 9.765.800

شهریه كارشناسی پیوسته رشته های فنی و مهندسی(كامپیوتر -برق -مكانیك-صنایع-عمران-مواد -هوافضا-منابع طبیعی-رباتیك-خطوسازه های ریلی-اپتیك و لیزر)سال 1396

رشته تحصیلی تعدادواحد شهریه ثابت(ریال) شهریه متغیر(18وحد نظری)ریال شهریه ثابت و متغیر(ریال)
رشته های فوق 18واحد نظری 7.140.100 5.715.600 12.855.700

 

مدارك لازم:

1- يك فقره چك از حسابهاي عضو شتاب (الكترونيكي) بانكهاي (ملي،صادرات ،تجارت،ملت،مسكن،رفاه،كشاورزي و.... )ازضامن

تبصره يك: چك بدون تاريخ با مبلغ در وجه دانشگاه آزاد واحد نجف آباد با امضاي ضامن (صاحب چك) به همراه صورتحساب ده گردش آخر حساب (امکان دریافت صورتحساب فوق از خودپرداز می باشد).

(دانشجويان مي توانند تا پايان تحصيل از اين چك جهت تسهيلات ميان مدت استفاده نمايند)

تبصره دو : پشت چك نام ونام خانوادگي و شماره شناسايي وام گيرنده و همچنين شماره تلفن همراه ضامن با مدادسياه نوشته شود.

تبصره سه :چكهاي موسسات و شركتها و موسسات مالي اعتباري و قرض الحسنه مورد قبول نيست.

*دانشجوياني كه بابت وام ميان مدت در صندوق رفاه چك ضمانت دارند مي توانند با همان فرم و چك قبلي درخواست وام نمايند .

شرايط و زمان لازم جهت اخذ وام ميان مدت

الف :زمان درخواست وام نیمسال اول تحصیلی:

از اول اردیبهشت ماه تا آخر تیرماه --- شروع اقساط از 8/15 الی 5/15 سال بعد می باشد

ب: زمان درخواست وام نیمسال دوم سال تحصیلی :

از اول آبانماه تا آخر آذرماه --- شروع اقساط از 12/15 الی 9/15سال بعد می باشد.

تذكر:چناچنه دانشجويي بعداز مهلت مقرر جهت درخواست وام مراجعه نمايددر صورت اعتبار، وام  پرداخت مي گردد.

2- سقف وام در دو ترم متوالی نباید از سقف در نظر گرفته شده بیشتر باشد.

3-واريز اقساط معوق وام ميان مدت قبلی ویا تسويه حساب كامل بدهي

اين نوع تسهيلات پس ازكسر 2/5% كارمزد بعداز انتخاب بحساب شهريه واريز مي گردد،

تذکر1: چنانچه دانشجویانی که در طول دوترم دوفقره وام دریافت نمایند می بایستی اقساط دو وام را طی یک فقره فیش بحساب صندوق رفاه واریز نمایند.همچنين اقساط معوق را طي يك فيش واريز نماييد و از واريز چند فقره فيش در يك روز خودداري نماييد.

تذكر2:تاريخ فيشهاي واريزي بهمراه مبلغ ياداشت و زمان تسويه حساب به همراه خود داشته باشيد.

(دانشجويان عزيز بهتر است به اندازه مبلغ شهريه متغيير درخواست وام نمايند)

R رشته تحصيلي سقف مبلغ وام مبلغ چك
1 علوم انساني ‍ از 4/000/000 تا 6/000/000 ريال 10/000/000ريال
2 فني و مهندسي –و علوم پايه از 5/000/000تا8/000/000 ريال 15/000/000 ريال
3 رشته هاي پيراپزشكي و كارشناسي ناپيوسته و رشته هاي هنر و تربيت بدني از10/000/000 تا12/000/000 ريال 20/000/000 ريال
4 كارشناسي ارشد از10/000/000 تا12/000/000 ريال 25/000/000 ريال
5 رشته پزشكي 20/000/000ريال 30/000/000 ريال
6 دكتري تخصصي 30/000/000ريال 50/000/000 ريال

تقویم زمانبندی کمیته تخفیف شهریه

تقویم زمانبندی کمیته تخفیف شهریه

باعنایت به آیین نامه تخفیف شهریه دانشجویی

دانشجویان گرامی كه واجد شرایط تخفیف شهریه می باشند لازم است در زمان های مشخص شده به شرح جدول ذیل اقدام و مدارك و مستندات مربوطه را جهت بررسی نهایی و طرح در كمیته تخفیفات، به حوزه مربوطه ارائه دهند.

شایان ذکر است مهلت ارائه مدارك به هیچ وجه تمدید نمیگردد و به مدارکی که پس از تاریخ فوق الذکر ارائه شود ترتیب اثر داده نخواهد شد.

شرایط تخفیف شهریه ماده

ارائه درخواست

متقاضی به حوزه

حداكثر تاریخ دریافت مدارك از متقاضیان
ترم اول ترم دوم
تخفیف شهریه نفرات برتر آزمون سراسری 7 حوزه معاونت آموزشی 24 آبان ماه 18 اسفندماه
دانشجویان مدال آور ورزشی 8 حوزه مدیریت ورزشی 24 آبان ماه 18 اسفندماه
دانشجویان عضو باشگاه پژوهشگران جوان 11 حوزه معاونت پژوهش و فن آوری 24 آبان ماه 18 اسفندماه
دانشجویان دارای عناوین علمی 12 حوزه معاونت پژوهش و فن آوری 24 آبان ماه 18 اسفندماه
چند دانشجویی 13 حوزه مدیریت دانشجویی اتاق 19 24 آبان ماه 18 اسفندماه
دانشجویان دارای طرح های کار آفرینی و000 14 حوزه معاونت پژوهش و فن آوری 24 آبان ماه 18 اسفندماه
دانشجویان دارای بیماری خاص 15 حوزه مدیریت دانشجویی اتاق 19 24 آبان ماه 18 اسفندماه
دانشجویان تحت پوشش بهزیستی 17 حوزه مدیریت دانشجویی اتاق 19 24 آبان ماه 18 اسفندماه

 

بمنظور بهره مندی از تخفیف شهریه مذکور درصورت دارا بودن شرایط ذیل با ارائه مدارک به اتاق 19حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی مراجعه نمایند.

شرایط:

1_ دارا بودن هم زمان بیش از یک دانشجوی شاغل به تحصیل در خانواده در مقاطع کاردانی،کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی (اعم از همسر دانشجو، پدر، مادر و فرزندان تحت تکفل)

2_عدم توان پرداخت شهریه بصورت کامل

3_عدم مشروطی در نیمسال قبل

4_دانشجویان خواهر و برادر حتماً تحت تکفل پدر و یا مادر باشد.

1- دانشجویان واحد نجف آباد : تکمیل فرم شماره 13 (فرم درخواست تخفیف چند دانشجویی) و ارائه تاییدیه فرم مذکور توسط کارشناس آموزشی واحد(فرم شماره 13 از همین صفحه دانلود گردد.)

2- دانشجویانی که محل تحصیل آنها واحد نجف آباد نمیباشد :گواهی اشتغال به تحصیل معتبر ترم جاری

« ممهور به مهر واحد محل اشتغال ».

3-اصل و فتوکپی از صفحات اول و ازدواج شناسنامه دانشجویان مربوطه .

مدارک لازم :

مهلت تحویل مدارک:

1- درنیمسال اول: از اول مهرماه لغایت24 آبان ماه.

2-در نیمسال دوم: ازپنجم بهمن ماه لغایت 18 اسفند ماه.

شایان ذکر است مهلت ارائه مدارک به هیچ وجه تمدید نمیگردد و به مدارکی که پس از تاریخ فوق الذکر ارائه شود ترتیب اثر داده نخواهد شد.

تبصره:

1- چنانچه دانشجو در ترم قبل مشروط شود مشمول دریافت تخفیف نخواهد بود.

2- دانشجویان دکتری فقط مشمول دریافت تخفیف بیش از دو دانشجویی می باشند.

3- به دانشجویان بورسیه و میهمان تخفیف تعلق نمی گیرد.

4- دانشجویان متاهل بدلیل عدم تکفل پدر و یا مادر مشمول تخفیف خواهر و برادری نمی شوند.

دانلود فرم تخفیف شهریه چند دانشجویی (فرم شماره 13)

برای آگاهی از میزان شهریه فایل پیوست را دانلود نمایید.

راهنماي ارتباط پيامكي امور شهريه

راهنمای ارتباط پیامکی امور شهریه

با عنایت به مراجعات بسیار زیاد حضوری و تلفنی امور شهریه ، دانشجویان میتوانند در خصوص امور ذیل، به صورت پیامکی درخواست خود را ارسال و از مراجعه یا تماس خودداری نمایند که وضعیت ایشان بررسی و در صورت داشتن شرایط ،اقدام لازم صورت خواهد گرفت.
09303115060

شرح پیامک

دانشجویان مقطع دکترای تخصصی (در زمان انتخاب) در صورتیکه در ترم یا ترمهای قبل پایان نامه را انتخاب و به علت عدم سررسید چکهای ارائه شده فایل ایشان بدهکار و امکان انتخاب واحد ادامه پایان نامه را نداشته باشند ، پس از واریز شهریه ثابت ترم جاری ارسال :

((شماره شناسایی + تمدید پایان نامه دکتری)) مثال ((39315411تمدید پایان نامه دکتری))

دانشجویان کارشناسی ارشد در صورتیکه در زمان انتخاب واحد   قصد اخذ درس ادامه پایان نامه   (تمدید رساله ) را داشته باشند و شهریه ثابت ایشان کامل بدهکار شده باشد پس از واریز نصف شهریه ثابت ارسال:

(( شماره شناسایی + تمدید پایان نامه)) مثال((39285124 تمدید پایان نامه ))

دانشجویان متقاضی گواهی اشتغال به تحصیل در صورت عدم بدهی قبلی و شهریه ثابت و تایید نهایی انتخاب واحد و حذف و اضافه ، ترم اول از 15 مهرتا 15آذر و در ترم دوم از 15 اسفند تا 15 اردیبهشت ارسال:

((( شماره شناسایی + گواهی اشتغال)))مثال((39285124گواهی اشتغال))

دانشجویانی که در ترم قبل مهمان واحد دیگر بوده و شهریه ثابت آن ترم را در آن واحد پرداخت لیکن به حساب دانشگاه واریز نشده پس از واریز شهریه ثابت ترم جدید ارسال :

(((شماره شناسایی + مهمان واحد دیگر))) مثال ((39285124مهمان به واحد دیگر))

دانشجویانی که بدهی شهریه ندارند و فایل ایشان باز نشده است ارسال:

((( شماره شناسایی + رفع اشکال))) مثال ((39285124رفع اشکال))

دانشجویانی که تیک مالی ایشان ثبت نشده است پس از تایید نهایی انتخاب واحد و حذف و اضافه ارسال:

((( شماره شناسایی + تیک مالی))) مثال((39285124تیک مالی))

 

اطلاعيه بيمه حوادث دانشجويي

دانشجويان گرامي جهت استفاده از هزينه بيمه خسارت حوادث دانشجويي بر اساس بخشنامه سازمان مركزي با شرايط و ظوابط ذيل مدارك خودرا حداكثر2ماه از بروز حادثه تحويل امور دانشجويي دانشگاه نمايند:

1-اتفاقات غيرعمدي كه منجر به جرح ،نقص عضو،از كار افتادگي ويا فوت ايشان گردد.2-حادثه در محيط دانشگاه اتفاق افتاده باشد.

3-حق بيمه حوادث دانشجويي براي يكسال ۲۷/۵۰۰ ريال است.

4-فقط هزينه هاي پزشكي ناشي از حادثه در تاريخ وقوع قابل پرداخت مي باشد و هزينه هاي تداوم درمان قابل پرداخت نمي باشد.

5- اسناد هزينه و فاكتور هاي ارسالي مي بايستي ممهور به مهر پزشك معالج يا بيمارستان بدون قلم خوردگي با ذكر تاريخ مشخص و شرح خدمات انجام شده در سربرگ معتبر باشد .

7-مبالغ تعهدات صندوق

الف:جبران هزينه هاي پزشكي ناشي از حادثه تا سقف ۵۰/۰۰۰/۰۰۰ ريال

ب:جبران هزينه نقص عضو(كلي يا جزئي) ناشي از حادثه تا سقف ۲۰۰/۰۰۰/۰۰۰ريال

ج: جبران هزينه فوت ناشي از حادثه ۲۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ريال

مدارك لازم:

1-اصل يا كپ برابراصل حادثه با ذكر نام حادثه ديده

2-فرم گزارش حادثه – فرم درخواست خسارت حوادث

3-گواهي اشتغال به تحصيل وبرگه انتخاب واحد در ترم وقوع و ترم جاري                                    

4-تصوير شناسنامه و كارت ملي

8-اصل مدارك و صورت هزينه هاي بيمارستاني در زمان حادثه با مشخصات كامل حادثه ديده.

9-اصل يا كپي اصل برابر اصل گواهي فوت و جواز دفن دانشجوي فوتي

7-اصل يا كپي برابر اصل گواهي حصر وراثت اولياي دم دانشجوي فوتي

8-اصل يا كپي گزارش معاينه توسط پزشك قانوني دانشجوي فوتي

9-در حوادث رانندگي ارسال اصل يا كپي برابر اصل كروكي و گزارش راهنمايي يا رانندگي  

روش پرداخت اقساط وام های میان مدت

قابل توجه دانشجويان گرامي

جهت پرداخت اقساط وامهاي ميان مدت

1- دانلود نرم افزار توليد شناسه از طریق این لینک (دانلود نرم افزار)

2-دريافت شناسه واريز از نرم افزار دانلود شده

3-پرداخت از طريق خودپرداز بانك ملي به شماره كارت

6037-9911-9953-0910 با شناسه واريز                                                          

                                                                

كلیه دانشجویان حداكثر ۸ ماه پس از تاریخ فارغ التحصیلی می بایست جهت تعیین وضعیت و صدور دفترچه اقدام نمایند. پس از گذشت ۹ ماه از زمان فارغ التحصیلی كل مبلغ وام بعلاوه كارمزدو دیركرد آن باید یكجا تسویه گردد.

۱- دانشجویان مقاطع كارشناسی ناپیوسته و كارشناسی ارشد و دكتری تخصصی

مرحله الف :این دسته از دانشجویان باید قبل از مراجعه به صندوق رفاه اگر در مقاطع قبلی از این نوع وامها استفاده نموده اند می بایست در سایت وزارت علوم تسویه حساب و سپس با دانشگاه مقطع قبلی تماس گرفته و درخواست تسویه حساب نمایند .

مرحله ب: مراجعه به صندوق رفاه و اخذ فرم شماره ۱۲ و پرداخت ده درصد اصل وام دریافتی به صورت اینترنتی

۲- مابقی دانشجویان موظف به رعایت بند «ب» می باشند .

۳- سنوات قابل قبول جهت صدور دفترچه :

-         كارشناسی پیوسته و دكتری تخصصی ناپیوسته                 ۸نیمسال

-         كارشناسی ناپیوسته ، كاردانی و كارشناسی ارشد ناپیوسته    ۵ نیمسال

-         دكتری عمومی ( پزشكی دكتری حرفه ای )                    ۱۲ نیمسال

-         لذا از دانشجویانی كه تعداد ترمهای تحصیلی ایشان از نیمسال مجاز فوق الذكر تجاوز نموده خواهشمند است جهت تعیین تكلیف سریعاً به صندوق رفاه مراجعه نمایند .

-         در صورت انصراف یا اخراج می بایست كل مبلغ وام دریافتی + كارمزد آن را یكجا تسویه نمایید.

راهنمای پرداخت وام بلند مدت وزارت علوم

از مرورگر Internet Explorer به سایت //bp.swf.ir مراجعه كنید .

ورود به سامانه پروتال فاز ۲

نام كاربری : شماره ملی با خط فاصله ( بعنوان مثال 1-111111-111)

كلمه عبور : شماره ملی با خط فاصله ( بعنوان مثال 1-111111-111)

سپس تغییر كلمه عبور

روش پرداخت :

پرداخت توسط درگاه بانك ( پرداخت فیش ) یا ( پرداخت دفترچه )

ضمناً فایل مالی شما تا تسویه حساب نهایی بسته خواهد شد . كارمزد وام از زمان دریافت به صورت سالیانه 4% و جربمه اقساط معوق 12% می باشد .

همچنین قبل از پرداخت به صورت یكجا با صندوق رفاه هماهنگی نمائید.

تلفن تماس : ۰۳۱۴۲۲۹۲۵۳۲

لازم به توضیح است طبق بخشنامه صادره از صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم و تحقیقات و فناوری صدور گواهی موقت قبل از صدور دفترچه اقساط ممنوع و ارائه اصل مدرك منوط به پرداخت تسویه حساب كامل وام
می باشد .

قابل توجه دانشجویانی که در سنوات قبل از طریق بانک‌های سرار کشور به صورت حضوری شهریه واریز نموده اند ویا از طریق ادارات و یا سازمان‌ها و دانشگاههای دیگر شهریه خود را تامین و فیش آن را به امور مالی دانشگاه تحویل نداده اند می بایست سریعا نسخه فیش و یا حواله واریزی را تحویل امور شهریه نمایند در غیر اینصورت مبلغ بدهکاری شهریه آنها همچنان در سیستم باقی خواهد ماند.

صفحه1 از2

1395© حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به اداره کل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد بوده و بازنشر مطالب آن فقط با ذکر منبع مجاز است.
Designed by Pourya Zarini

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن