اطلاعیه تغییر روزها  و ساعات کاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد

 

به اطلاع اساتید، دانشجویان و مراجعین گرامی می رساند مطابق سنوات گذشته و مصوبه هیات رییسه واحد نجف آباد:

 

از روز یکشنبه ۹۹/۶/۱۶ و در طول سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ روزهای کار هفتگی دانشگاه از یکشنبه تا پنجشنبه خواهد بود. لذا روزهای شنبه (به جای پنجشنبه) دانشگاه تعطیل می باشد. (روز شنبه ۹۹/۶/۱۵ تعطیل است)

 

با توجه به شرایط کرونا ساعات کار اداری دانشگاه تا اطلاع ثانوی همچنان از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ می باشد.

 

از تاریخ ۹۹/۶/۱۶ تا اطلاع ثانوی روزهای حضور روسا و معاونین دانشکده ها و مدیران گروه های آموزشی یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه می باشد.

 

باتوجه به اینکه مطابق آخرین تصمیم، کلیه کلاس های تئوری به صورت مجازی(غیرحضوری) برگزار می گردد مقرر گردید اعضای هیات علمی دانشگاه، به منظور پاسخگویی به مراجعات حضوری و ضروری دانشجویان و رفع اشکال درسی، یک روز در هفته را در دفاتر کار خود حضور داشته باشند که برنامه زمانبندی حضور اعضای هیات علمی متعاقباً در وب سایت دانشگاه اعلام می گردد.

 

اداره کل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد

اطلاعیه مهم

فرصت ویژه برای اعطای وام تامین شهریه صندوق رفاه دانشجوئی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد

با توجه به مشکل اقتصادی به وجود آمده به دلیل شیوع ویروس کرونا و شرایط خاص کشور، به منظور مساعدت با دانشجویان گرامی، فرصت استثنایی تبدیل بدهی شهریه نيمسال قبل و شهريه متغير ترم آتي دانشجویان گرامی به وام قرض الحسنه و بدون ضامن تامین شهریه از طریق صندوق رفاه دانشجویی فراهم شد.

دانشجویان گرامی می توانند با یک فقره چک صیاد، بدهی نیمسال قبل خود و شهريه متغير ترم آتي را به وام کوتاه مدت 5 ماهه (شروع اقساط از آبان ماه 99) تبدیل نمایند.

مهلت درخواست از 2 شهريورماه تا 12 شهريور ماه 1399 است و دانشجویان متقاضی می بایست با همراه داشتن یک فقره چک صيادي بابت ضمانت وام و مراجعه حضوری به صندوق رفاه دانشگاه، نسبت به تکمیل فرم تقاضای وام اقدام نمایند (حضور صاحب چک الزامی نیست).

دانشجویان گرامی برای دریافت این وام می بایست یک فقره چک صیاد بدون تاریخ با احتساب 120 درصد مبلغ وام درخواستی در وجه صندوق رفاه دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد به عنوان ضمانت وام ( از حساب شخص دانشجو یا اشخاص دیگر) تهیه نمایند.

شایان ذکر است این چک ضمانت، پس از تسویه ی وام، عودت داده می شود.

 

شماره تماس های صندوق رفاه دانشجویی دانشگاه  : 03142292060 - 03142292061 - 03142292532 – 03142292065

" دانشجويان متقاضي وام صندوق رفاه دانشجويان وزارت علوم( بازپرداخت بعد از فراغت تحصيل) تا تاريخ 13 تيرماه فرصت دارند تا در سامانه bp.swf.ir ثبت نام نموده و درخواست وام نمايند. "
لازم به ذكر است دانشجويان در صورت داشتن ابهام و سوال در ساعات اداري مي توانند با شماره 03142292532 تماس بگيرند.

اطلاعیه مهم

فرصت ویژه برای اعطای وام تامین شهریه صندوق رفاه دانشجوئی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد

با توجه به مشکل اقتصادی به وجود آمده به دلیل شیوع ویروس کرونا و شرایط خاص کشور، به منظور مساعدت با دانشجویان گرامی، فرصت استثنایی تبدیل بدهی شهریه دانشجویان گرامی به وام قرض الحسنه و بدون ضامن تامین شهریه از طریق صندوق رفاه دانشجویی فراهم شد.

دانشجویان گرامی می توانند با یک فقره چک صیاد، بدهی نیمسال جاری خود را به وام کوتاه مدت 5 ماهه تبدیل نمایند.

مهلت درخواست تا 25 خرداد ماه 1399 است و دانشجویان متقاضی می بایست با همراه داشتن یک فقره چک بابت ضمانت وام و مراجعه حضوری به صندوق رفاه دانشگاه، نسبت به تکمیل فرم تقاضای وام اقدام نمایند (حضور صاحب چک الزامی نیست).

دانشجویان گرامی برای دریافت این وام می بایست یک فقره چک صیاد بدون تاریخ با احتساب 120 درصد مبلغ وام درخواستی در وجه صندوق رفاه دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد به عنوان ضمانت وام ( از حساب شخص دانشجو یا اشخاص دیگر) تهیه نمایند.

(( شایان ذکر است این چک ضمانت، پس از تسویه ی وام، عودت داده می شود.))

تذکرات مهم :

1-   لازم به ذکر است شرایط وام های قبلی صندوق، به قوت خود باقی است و تغییری نکرده و این شرایط جدید و ویژه اعطای وام، صرفا برای این نیمسال در نظر گرفته شده است.

2-   دانشجویانی که قبلا از وام تامین شهریه استفاده نموده اند مشروط به نداشتن قسط معوق، می توانند مجددا از این هم وام استفاده نمایند.

 شماره تماس های صندوق رفاه دانشجویی دانشگاه : 03142292060 - 03142292061 - 03142292532 - 03142292065

اطلاعيه وام دانشجويي بعد از فراغت وزارت علوم(ترم بهمن98)

1-  به اطلاع دانشجويان متقاضي وام بعد از فراغت وزارت علوم (پرداخت از طريق بانك قرض الحسنه مهر ايران) مي رساند، جهت درخواست وام ترم بهمن، بر اساس شرايط زير حداكثر تا تاريخ 15/12/98 به پورتال دانشجويي صندوق رفاه وزارت علوم به نشاني bp.swf.ir مراجعه نمايند.

2-  دانشجوياني كه در اين سامانه داراي پرونده مي باشند، وارد قسمت پورتال دانشجويي، گزينه درخواست وام شده و درخواست خود را ثبت نمايند.

3-  دانشجويان فاقد پرونده دانشجويي، بايد از قسمت تشكيل پرونده نسبت به درج اطلاعات خود اقدام نموده، پس از اتمام مراحل و تاييد هويت توسط دانشگاه و دريافت پيامك، وارد پورتال دانشجويي شده و نسبت به ثبت درخواست وام اقدام نمايند.

4-  دانشجوياني كه براي اولين بار در سامانه ثبت نام مي نمايند، پس از تاييد وام توسط دانشگاه، از ارديبهشت ماه سال 99 جهت تكميل پرونده به بانك مهر ايران(شعبه انتخابي خودتان در مرحله ثبت نام) مراجعه نمايند.

5-  دانشجویان مقطع دكتري تخصصي ناپیوسته وكارشناسي پیوسته ورودی بهمن 95 به بعد و دانشجويان كارشناسي ارشد و كارشناسي ناپيوسته و کاردانی ورودی بهمن 97 به بعد مي توانند متقاضي وام باشند.

6-  رعايت سقف مجاز سنوات مالي (دكتراي تخصصي و كارشناسي پيوسته 8 ترم، كارشناسي ارشد، كارشناسي ناپيوسته و كارداني 4 ترم) ضروري است.

7-  لازم به ذكر است كه تسهيلات مذكور شامل دانشجويان رشته هاي پزشكي و پيراپزشكي نمي گردد و اين دانشجويان مي توانند با مراجعه به سايت دانشگاه از شرايط دريافت وام وزارت بهداشت مطلع گردند.

8-  سقف وام تعيين شده جهت مقاطع كارداني و كارشناسي 7،500،000 ريال، كارشناسي ارشد 15،000،000 ريال و دكتراي تخصصي 35،000،000 ريال مي باشد.

تبصره1: تشكيل پرونده به منزله دريافت وام نمي باشد و پس از تامين بودجه و تاييد صندوق رفاه وزارت علوم بحساب شهريه دانشجويان واريز خواهد شد.(ضمنا تاريخ واريز تسهيلات مشخص نيست.)

تبصره 2: تسهيلات بر اساس اولويت زمان تشكيل پرونده و درخواست وام اعطا خواهد شد.

تبصره 3: رعايت مفاد اطلاعيه فوق الزامي مي باشد.

تلفن های تماس صندوق رفاه دانشجوئی : 03142292065 - 03142292532 - 03142292060

vambahman 5e1ae

 

شماره تلفن های صندوق رفاه دانشجوئی : 03142292060 - 03142292532 - 03142292065

 

اطلاعیه وام دانشجویی بعد از فراغت وزارت علوم

به اطلاع دانشجویان متقاضی وام بعد از فراغت وزارت علوم (پرداخت از طریق بانك قرض الحسنه مهر ایران) می رساند، جهت درخواست وام بر اساس شرایط زیر حداكثر تا تاریخ ۱۳۹۸/۹/۱۵ به پورتال دانشجویی صندوق رفاه وزارت علوم به نشانی bp.swf.ir مراجعه نمایند.

  • دانشجویانی كه در این سامانه دارای پرونده می باشند، وارد قسمت پورتال دانشجویی، گزینه درخواست وام شده و درخواست خود را ثبت نمایند.


دانشجویان فاقد پرونده دانشجویی، باید از قسمت تشكیل پرونده نسبت به درج اطلاعات خود اقدام نموده، پس از اتمام مراحل و تایید هویت توسط دانشگاه و دریافت پیامك، وارد پورتال دانشجویی شده و نسبت به ثبت درخواست وام اقدام نمایند.


پس از ثبت نام منتظر اطلاع رسانی از طرف صندوق رفاه وزارت علوم باشند.


دانشجویان مقطع دكتری تخصصی ناپیوسته وكارشناسی پیوسته ورودی ۹۵ به بعد و دانشجویان كارشناسی ارشد و كارشناسی ناپیوسته و کاردانی ورودی ۹۷ به بعد می توانند متقاضی وام باشند.

رعایت سقف مجاز سنوات مالی (دكترای تخصصی و كارشناسی پیوسته ۸ ترم، كارشناسی ارشد، كارشناسی ناپیوسته و كاردانی ۴ ترم) ضروری است.


لازم به ذكر است كه تسهیلات مذكور شامل دانشجویان رشته های پزشكی و پیراپزشكی نمی گردد و این دانشجویان می توانند با مراجعه به سایت دانشگاه از شرایط دریافت وام وزارت بهداشت مطلع گردند.


سقف وام تعیین شده جهت مقاطع كاردانی و كارشناسی ۷۵۰۰۰۰۰  ریال، كارشناسی ارشد ۱۵۰۰۰۰۰۰ ریال و دكترای تخصصی ۳۵۰۰۰۰۰۰ ریال می باشد.


تبصره ۱ : تشكیل پرونده به منزله دریافت وام نمی باشد و پس از تامین بودجه و تایید صندوق رفاه وزارت علوم بحساب شهریه دانشجویان واریز خواهد شد.(ضمنا تاریخ واریز تسهیلات مشخص نیست.)


تبصره ۲: تسهیلات بر اساس اولویت زمان تشكیل پرونده و درخواست وام اعطا خواهد شد.


تبصره ۳: رعایت مفاد اطلاعیه فوق الزامی می باشد.

اطلاعیه وام دانشجویی بعد از فراغت وزارت بهداشت

قابل توجه دانشجویان محترم رشته های پزشكی و پیراپزشكی، جهت اخذ تسهیلات وزارت بهداشت پس از مطالعه اطلاعیه جهت دانلود فرمهای وام به وب سایت اصلی دانشگاه، مراجعه  نمایید. ضمنا حداكثر زمان تحویل مدارك به صندوق رفاه دانشگاه ۱۳۹۸/۹/۱۵ می باشد كه این مهلت تمدید نمی گردد.

الف- شرایط عمومی وآموزشی  وام گیرندگان

  • اخذ حداقل واحدهای مورد لزوم طبق مقررات آموزشی در هردو نیمسال تحصیلی ۹۹-۹۸
  • دارابودن اولویت نیاز مالی
  • دانشجویان مقطع كاردانی و كارشناسی ارشد ورودی ۹۷ به بعد - مقطع كارشناسی پیوسته ۹۵ به بعد و رشته پزشكی  ورودی ۹۴ به بعد می توانند متقاضی وام باشند.
  • تسهیلات مربوط به دو نیمسال تحصیلی می باشد و ارائه یكبار مدارك كافی می باشد.
  • تسویه حساب یا تعیین تكلیف وام های وزارت بهداش در مقاطع قبلی الزامی می باشد.

ب- مدارک لازم

  • تكمیل فرم درخواست تسهیلات و تایید توسط كارشناس اموزشی دانشكده
  • تكمیل فرم شهریه ثابت و متغییر دو نیمسال تحصیلی ۹۸-۹۷
  • اصل سند تعهد محضری تنظیم شده توسط یکی از دفاتر اسناد رسمی کشور

تذكر۱: متعهدله صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت می باشد.

تذكر۲: ضامن باید کارمند دولت یا كارمند نهادهای عمومی دولتی و یا بازنشسته دولت باشد.

  • کپی کارت دانشجویی وکارت ملی دانشجو دریک صفحه A4
  • كپی شناسنامه دانشجو کپی شناسنامه وکارت ملی ضامن - سایزکاغذ A5
  • كپی آخرین حکم استخدامی ( یا گواهی اشتغال به كار) یا كپی حكم بازنشستگی ضامن، همراه با آخرین فیش حقوقی ضامن (سایز كاغذA4)

تذكر۱: مدارک ناقص ترتیب اثرداده نمی شود.

تذكر۲: تکمیل پرونده بمنزله دریافت وام نمی باشد و پس تائید صندوق رفاه وزارت بهداشت ، بحساب شهریه متقاضیان واریز خواهد شد.

تذكر۳: دریافت تسهیلات بر اساس اولویت زمانی تحویل مدارک می باشد.

تذكر۴: سقف مبلغ این نوع تسهیلات جهت دوترم مقاطع کاردانی و کارشناسی ۱۰۰۰۰۰۰۰ ریال و کارشناسی ارشد و رشته پزشكی ۲۳۰۰۰۰۰۰ ریال می باشد.

تذكر۵: تسهیلات پس از كسر ۴% كارمزد از طرف صندوق رفاه وزارت بهداشت بحساب شهریه متقاضیان واریز می گردد.

تذكر۶: شروع اقساط وام ۶ ماه بعداز فراغت از تحصیل به شرط رعایت سنوات مجاز مالی بشرح ذیل:

كاردانی و كارشناسی ارشد ۵ ترم و كارشناسی پیوسته ۹ ترم و رشته پزشكی ۱۳ ترم

دانلود فرم های وزارت بهداشت و درمان

تعيين تكليف اقساط وام وزارت علوم

دانشجویان عزیز و گرامی

با عرض ادب و احترام

خواهشمندیم جهت تعيين تكليف اقساط وام وزارت علوم، حداكثر تا تاريخ 30 / 9 / 98 به صندوق رفاه مراجعه يا با داخلی 2532 تماس حاصل نماييد.

 

دانشجوي گرامي

با عنايت به راه اندازي سامانه پرداخت اقساط صندوق رفاه به نشاني epay.iaun.ac.ir، لازم است تا قبل از ثبت نام ترم جديد با مراجعه به سامانه مذكور نسبت به به روزرساني اقساط معوقه وام خود اقدام نماييد، در غير اين صورت پروفايل شما از طرف صندوق رفاه بسته خواهد شد.

 

 

صفحه1 از3
ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن